El 15 de gener del 2015 entra en vigor la llei 25/2013, d'Impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures al Sector Públic, que estableix la obligatorietat que totes les administracions públiques rebin les factures en format electrònic.
Amb motiu d'aquest canvi normatiu, i amb la voluntat d'acostar-nos a les noves formes de relació que utilitzen les tecnologies i els procediments de la administració electrònica, l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt posa a la vostra disposició diferents eines per ajudar-vos a posar en pràctica aquest nou procediment.
Bústia de lliurament de factures
La bústia de lliurament de facturació electrònica és un portal web de lliure accés que permet als proveïdors de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt el servei de tramesa de factures i documents annexos amb aquestes.
Per fer possible l'expedició de factures electròniques és obligatori informar dels codis DIR3. L'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt té un únic codi per a l'Oficina Comptable, Òrgan Gestor i la Unitat Tramitadora, és el L01082649.
Manual d'usuari de la bústia de lliurament
- Què és el servei e.FACT?
- Què es considera factura electrònica?
- Beneficis per a les empreses
- Com crear i enviar les factures electròniques a l'Ajuntament
- Accés a la bústia de lliurament
- Proveïdors obligats a presentar les factures en format electrònic
- Més informació sobre la facturació electrònica: manuals, normativa, preguntes freqüents...