L'atenció presencial a l'oficina de l'ORGT situada als baixos de l'Ajuntament (C/ Sant Antoni, 13) es porta a terme de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 h, amb cita prèvia.
L'atenció al contribuent es continua prestant mitjançant els següents canals:
- De manera telemàtica
- A la pagina web orgt.diba.cat , on podreu fer tots els tràmits així com presentar escrits a traves del Registre Telemàtic.
- També en el web trobareu un formulari en el que podeu deixar anotat el vostre número de telèfon i l'ORGT us trucarà per donar-vos tot el suport que necessiteu.
- Per correu electrònic a l'adreça orgt.st.vicensm@diba.cat i a l'adreça orgt.atenciociutadana@diba.cat des d'on us ajudaran a fer tots els tràmits.
- De manera telefònica
- Trucant als telèfons de Call Center: 932 029 802 i 932 029 805
- Trucant directament a l'oficina local de Sant Vicenç a través dels telèfons 934 729 115
- De manera presencial amb cita prèvia
INFORMACIÓ D'INTERÈS
Tens un document amb termini de pagament vençut o a punt de caducar? En aquest ENLLAÇ t'expliquem com pots efectuar-ne el pagament.
En aquest DOCUMENT trobareu els enllaços als tràmits més freqüents que es poden fer en el web de l'ORGT
En aquest DOCUMENT s´explica de manera entenedora com fer alguns d´aquests tràmits