Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt

Cercar
Facebook
Twitter
RSS
Botó que mostra/amaga menú superior
 
Portada > Serveis a les persones > Atenció al Ciutadà > Oficina del Regidor
Botó que mostra/amaga menú lateral
Atenció al Ciutadà
Oficina del Regidor


Oficina del Regidor


L'Oficina del Regidor és un servei d'atenció personalitzada al ciutadà que s'ofereix els dimarts i divendres, de 9 a 10 del matí. Al capdavant de l'oficina, trobareu al 1r tinent d'alcalde, Amadeu Clofent, que atèn als veïns i veïnes que volen plantejar a l'Ajuntament els seus problemes, suggeriments, propostes, queixes, etc.

Les visites es realitzen a l'edifici de l´Ajuntament (C/ Sant Antoni, 13) i cal demanar cita prèvia mitjançant una trucada al 93 791 05 11, un correu electrònic a comunicacio@svmontalt.cat o bé a través del formulari L'Ajuntament + a prop del web municipal, indicant que se sol·licita entrevista amb el Sr. Clofent i el tema que es vol tractar.

Amb aquest servei d'atenció al ciutadà, el govern municipal vol ampliar el seu compromís de màxima proximitat als santvicentins i les santvicentines, acostant encara més l'Ajuntament a la ciutadania.

Dades de l'àmbit

Podeu demanar cita prèvia:

Trucant al 93 791 05 11

A través del correu: comunicacio@svmontalt.cat 

Mitjançant el formulari L'Ajuntament + a propindicant que se sol·licita entrevista amb el Sr. Clofent i el tema que es vol tractar

OAC DE L'AJUNTAMENT
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
^