Atorgada la subvenció per part del Servei d´Ocupació de Catalunya (SOC) per a la realització de plans d´ocupació i vista la necessitat de la Regidoria de Serveis Socials d´incorporar un/a:
DIGITALITZADOR/A DE CONTINGUTS DE SERVEIS SOCIALS D´ATENCIÓ PRIMÀRIA
Es publica la següent convocatòria,
- Objecte de les bases:
És objecte d´aquestes bases regular els sistemes d´accés per a cobrir la plaça esmentada.
- Requisits dels aspirants:
Per tal de concórrer a aquest procés selectiu, les persones interessades hauran de reunir els següents requisits:
- FP II o CFGS branca administrativa o informàtica.
- Ofimàtica nivell alt.
- Situació laboral: aturat/ada inscrit/a a l´oficina de Treball de la Generalitat.
- Situació familiar: que cap membre de la unitat familiar percebi ingressos per rendiments de treball, activitats econòmiques, agrícoles i/o ramaderes o premis, ni per rendes procedents dels capital mobiliari o de bens immobiliaris.
- No ser beneficiari del subsidi d´atur.
- Preferentment majors de 52 anys.
- Disponibilitat immediata.
- Presentació d´instàncies:
Per optar al procés de selecció cal presentar instància adreçada a l´Il•lm. Sr. Alcalde-President a les oficines de l´Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt (C/St. Antoni,13) de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, del dia 3 al 15 de setembre del 2009.
Les persones que desitgin formar part del procés selectiu, hauran de presentar per instància la següent documentació:
- Currículum Vitae
- Fotocòpia del DNI
- Declaració jurada de composició i ingressos de la unitat familiar o nucli de convivència familiar (l´imprès el facilitarem a l´Ajuntament en el moment de presentar la instància)
- Procés selectiu:
El procés selectiu contindrà les següents fases:
- Fase de valoració curricular.
- Fase d´entrevista personal.
- Característiques del lloc de treball:
Consulteu AQUÍ les característiques
- Informació pública i resolució:
La resolució del procés es farà pública mitjançant publicació al web de l´Ajuntament (www.svmontalt.cat).