www.svmontalt.cat

  • El passat dijous 18 de gener es va celebrar una sessió de la Junta de Govern Local a l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt on van assistir tots els membres del govern.

    Durant la sessió es va arribar als següents acords:

    • Integració de clàusules socials en la contractació pública. Contracte reservat. Aprovat per unanimitat. 
    • Pla d’actuació de la biblioteca any 2018. Aprovat per unanimitat.
    • Plec de prescripcions administratives i tècniques que regiran la contractació dels serveis d’un/a arxiver/a professional per fer tasques d’avaluació, eliminació i adequació al sistema d’arxius de l’ajuntament de Sant Vicenç de Montalt i als seus dipòsits de documentació mitjançant procediment obert i amb diversos criteris d’adjudicació. Aprovat per unanimitat.
    • Assumpte de tràmit:
      • Donar compte de l'error material detectat en l'import mensual a descomptar en la bestreta sol·licitada per J.M.D.P. Aprovat per unanimitat.


    Durant la sessió també es va aprovar per unanimitat l’acta de Junta de Govern Local celebrades el dia 11 de gener i es va donar compte de la relació d’anuncis i edictes oficials publicitats des de la darrera sessió.

    Tanmateix, no va haver-hi precs ni preguntes.


Publicat el 19.01.2018