Carrer Sant Antoni, 13 08394 Sant Vicenç de Montalt Tel. 93 791 05 11 - Fax: 93 791 29 61 http://www.svmontalt.cat DECRET Identificació de l'expedient : Departament/ Sol·licitant: SECRETARIA Expedient: 2019/874 33 GENSVM Contingut: APROVACIÓ DE LES BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA CONTRACTACIÓ TEMPORAL DE 5 JOVES EN EL MARC DEL PROJECTE FORMATIU LABORAL BRIGADA JOVE 2019. S'han elaborat les bases reguladores del següent procés de selecció: 21/05/2019 Secretaria Accidental "BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA CONTRACTACIÓ TEMPORAL DE 5 JOVES EN EL MARC DEL PROJECTE FORMATIU LABORAL BRIGADA JOVE 2019 DE L'AJUNTAMENT DE SANT VICENÇ DE MONTALT 1. Objecte de la convocatòria Selecció de 5 joves del municipi d'edat compresa entre els 16 i 23 anys per CRISTINA MARIN treballar com a ajudant de brigada a les dependències dels serveis municipals. Signatura 2 de 2 CARCASSONA La contractació s'inclou dins del Projecte formatiu laboral Brigada Jove 2019. Aquest projecte formatiu laboral per a joves de 16 a 23 anys té per objectiu incrementar les competències transversals bàsiques que ajudin els joves a enfrontar-se amb més garanties a la seva primera feina. Es vol facilitar que el jovent adquireixi una primera experiència en el món laboral a partir d'un procés formatiu, en un entorn laboral que és l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt, 21/05/2019 ALCALDE que els permetin adquirir unes bases que representin un punt de partida en la seva transició al món laboral. 2. Condicions de treball i funcions principals dels llocs de treball a cobrir S'estableix la contractació amb caràcter temporal de 5 places de peó de brigada. JAVIER SANDOVAL Signatura 1 de 2 CARRILLO Per descarregar una còpia d'aquest document consulti la ségüent pàgina web Servei Codi Segur de Validació signatur f62b1f8f8a014ba7abcb61852b6a51fb001 Url de validació a digital https://registre.svmontalt.cat/ovac/asp/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Resolució Núm. Resolució: 2019/579 - Data Resolució: 21/05/2019 El contracte serà de 2 mesos des de la signatura del contracte i la contractació serà de règim laboral temporal amb una jornada de 25 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres. Les funcions principals a desenvolupar són: Atendre els diferents serveis municipals en el seu sentit més ampli, i entre d'altres poden ser: Neteja de vies públiques, jardins, zones verdes, platges i zona esportiva. Treballs de jardineria bàsics. Col·laboració en el muntatge i recollida en actes públics d'àmbit local. 21/05/2019 Secretaria Accidental Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció posats a la seva disposició, d'acord amb els procediments establerts per la corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals. 3. Requisits dels/de les aspirants. Per prendre part en aquesta convocatòria, els/les aspirants han de reunir els requisits següents: CRISTINA MARIN Signatura 2 de 2 CARCASSONA a) Ser ciutadà/na espanyol/a d'acord amb les lleis vigents. b) Ser ciutadà/na d'algun dels estats membres de la Unió Europea o dels estats que, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També hi poden accedir els estrangers residents legalment a Espanya, en compliment de l'article 10.2 de la Llei orgànica 4/2000, d'11 de gener, i l'art. 57.4 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i aquells d'altres 21/05/2019 ALCALDE països que tinguin signat un Tractat de lliure circulació de treballadors amb la UE i ratificats per Espanya en els termes establerts de l'art. 57.3 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. c) Haver complert 16 anys d'edat i no excedir els 23 anys en la data de la presentació de la sol·licitud. d) No haver estat separat/da per resolució disciplinària ferma del servei de qualsevol Administració pública i no trobar-se inhabilitat/da per sentència JAVIER SANDOVAL Signatura 1 de 2 CARRILLO Per descarregar una còpia d'aquest document consulti la ségüent pàgina web Codi Segur de Validació f62b1f8f8a014ba7abcb61852b6a51fb001 Url de validació https://registre.svmontalt.cat/ovac/asp/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Resolució Núm. Resolució: 2019/579 - Data Resolució: 21/05/2019 ferma per a l'exercici de les funcions públiques. e) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible amb el desenvolupament de les funcions corresponents. f) Estar en possessió del certificat d'escolaritat, titulació equivalent, o acreditar mitjançant certificat la seva escolarització o bé disposar de titulació de nivell acadèmic superior. g) Tenir els coneixements de llengua catalana de nivell A com a mínim. h) No haver estat contractat per l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt durant els 12 mesos anteriors a la publicació d'aquestes bases. El compliment de les condicions exigides s'entendrà que s'ha de posseir en 21/05/2019 Secretaria Accidental dia d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a dia d'inici de la contractació. 4. Sol·licituds 1. Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s'han de presentar al registre general de l'Ajuntament i s'han d'adreçar al president de la corporació. També poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. CRISTINA MARIN Signatura 2 de 2 CARCASSONA 2. S'obre el termini de presentació de sol·licituds durant 10 dies, a partir de l'endemà de la publicació al web municipal, tauler d'anuncis i seu electrònica. 3. Les sol·licituds s'han de fer amb el model normalitzat i han d'anar acompanyades de la següent documentació acreditativa: - Currículum Vitae. 21/05/2019 ALCALDE - Fotocòpia del DNI. - Estar en possessió del certificat d'escolaritat o qualsevol altre de nivell superior. - Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell A bàsic com a mínim. Es podrà acreditar amb la presentació de títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística vigents. JAVIER SANDOVAL (En el cas de no acreditar documentalment l'esmentat nivell de català, les persones Signatura 1 de 2 CARRILLO Per descarregar una còpia d'aquest document consulti la ségüent pàgina web Codi Segur de Validació f62b1f8f8a014ba7abcb61852b6a51fb001 Url de validació https://registre.svmontalt.cat/ovac/asp/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Resolució Núm. Resolució: 2019/579 - Data Resolució: 21/05/2019 interessades en participar en les presents proves, també podran presentar les seves instàncies, si bé hauran de realitzar la prova específica de coneixements de llengua catalana de l'esmentat nivell.) - Acreditar el nivell intermedi de coneixements de llengua castellana per aquells aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola. (En el cas de no acreditar documentalment l'esmentat nivell de llengua castellana, les persones interessades en participar en les presents proves, també podran presentar les seves instàncies, si bé hauran de realitzar la prova específica de coneixements de llengua castellana de l'esmentat nivell) 21/05/2019 Secretaria Accidental - Acreditar estar inscrit al Servei Local d'Ocupació de l'Ajuntament. - Resta de documentació acreditativa dels mèrits sense que es puguin valorar els mèrits que no estiguin degudament acreditats. 5. Llista d'aspirants 1. Després del termini de tres dies naturals, comptats des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, la Presidència de la corporació aprovarà mitjançant resolució la llista d'admesos/es i exclosos/es d'aquesta convocatòria. La resolució esmentada es publicarà al tauler oficial d'anuncis i al web municipal. CRISTINA MARIN Els/les aspirants disposaran d'un termini de cinc dies hàbils per a esmenes o Signatura 2 de 2 CARCASSONA rec