Carrer Sant Antoni, 13 08394 Sant Vicenç de Montalt Tel. 93 791 05 11 - Fax: 93 791 29 61 http://www.svmontalt.cat ANUNCI Per decret d'alcaldia s'han aprovat les bases i la convocatòria del procés de selecció per a la contractació temporal de 6 joves en el Marc del Projecte Formatiu Laboral Brigada Jove 2022, el termini de presentació de sol·licituds, serà de 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de les bases reguladores al web municipal. Així mateix, s'adjunten les bases reguladores de les proves selectives: BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA CONTRACTACIÓ TEMPORAL DE 6 JOVES EN EL MARC DEL PROJECTE FORMATIU LABORAL BRIGADA JOVE 2022 DE L'AJUNTAMENT DE SANT VICENÇ DE MONTALT 1. Objecte de la convocatòria Selecció de 6 joves del municipi d'edat compresa entre els 16 i 23 anys per treballar com a ajudant de brigada a les dependències dels serveis municipals. La contractació s'inclou dins del Projecte formatiu laboral Brigada Jove 2022. L'augment estacional d'habitants en els mesos d'estiu i la necessitat de donar major resposta als serveis bàsics propis de l'ajuntament, tals com: neteja i manteniment de pars i espais públics, neteja de voreres així com l'increment d'activitats organitzades per les entitats i pel propi ajuntament requereix el reforç de personal de la Brigada Municipal. Es per aquest motiu que es planteja la possibilitat d'incorporar joves a la brigada mitjançant un contracte per circumstàncies de la producció i d'aquesta manera oferir una primera experiència laboral als joves i donar resposta també a la lluita contra l'atur juvenil, un dels col·lectius més afectats en el nostre territori. Aquest projecte formatiu laboral per a joves de 16 a 23 anys té per objectiu incrementar les competències transversals bàsiques que ajudin els joves a enfrontar- se amb més garanties a la seva primera feina. Es vol facilitar que el jovent adquireixi una primera experiència en el món laboral a partir d'un procés formatiu, en un entorn laboral que és l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt, que els permetin adquirir unes bases que representin un punt de partida en la seva transició al món laboral. 10/05/2022 ALCALDE 2. Condicions de treball i funcions principals dels llocs de treball a cobrir S'estableix la contractació amb caràcter temporal de 6 places de peó de brigada. El contracte serà de 2 mesos des de la signatura del contracte i la contractació serà de règim laboral temporal amb una jornada de 25 hores setmanals distribuïdes de dilluns LLASERA ALSINA, VICTOR a divendres. Les funcions principals a desenvolupar són: Signatura 1 de 1 Per descarregar una còpia d'aquest document consulti la ségüent pàgina web Codi Segur de Validació ABSIS c479731667bf4818a69d83c4524f253f001 Url de validació https://seusvmontalt.blcloud.es/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original Les d'atendre els diferents serveis municipals en el seu sentit més ampli, i entre d'altres poden ser: Neteja de vies públiques, jardins, zones verdes, platges i zona esportiva. Treballs de jardineria bàsics. Col·laboració en el muntatge i recollida en actes públics d'àmbit local. Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció posats a la seva disposició, d'acord amb els procediments establerts per la corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals. Salari brut mensual: 1067,48 Euros/mes 3. Requisits dels/de les aspirants. Per prendre part en aquesta convocatòria, els/les aspirants han de reunir els requisits següents: a) Ser ciutadà/na d'algun dels estats membres de la Unió Europea o dels estats que, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També hi poden accedir els estrangers residents legalment a Espanya, en compliment de l'article 10.2 de la Llei orgànica 4/2000, d'11 de gener, i l'art. 57.4 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i aquells d'altres països que tinguin signat un Tractat de lliure circulació de treballadors amb la UE i ratificats per Espanya en els termes establerts de l'art. 57.3 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. b) Haver complert 16 anys d'edat i no excedir els 23 anys en la data de la presentació de la sol·licitud, o en el seu cas en la data d'inici del contracte. c) No haver estat separat/da per resolució disciplinària ferma del servei de qualsevol Administració pública i no trobar-se inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques. d) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que sigui incompatible amb el desenvolupament de les funcions corresponents. e) Estar en possessió del certificat d'escolaritat, titulació equivalent, o acreditar mitjançant certificat la seva escolarització o bé disposar de titulació de nivell acadèmic superior. 10/05/2022 ALCALDE f) Tenir els coneixements de llengua catalana de nivell A com a mínim. g) Els sol·licitants que siguin menors d'edat han de presentar la sol·licitud, acompanyats de l'autorització paterna/materna o del tutor legal del menor. CAL ADJUNTAR L'AUTORITZACIÓ El compliment de les condicions exigides s'entendrà que s'ha de posseir en dia d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a dia d'inici LLASERA ALSINA, VICTOR de la contractació. Signatura 1 de 1 Per descarregar una còpia d'aquest document consulti la ségüent pàgina web Codi Segur de Validació c479731667bf4818a69d83c4524f253f001 Url de validació https://seusvmontalt.blcloud.es/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 4. Sol·licituds 1. Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s'han de presentar al registre general de l'Ajuntament i s'han d'adreçar al president de la corporació. També poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Atès l'actual excepcionalitat provocada pel Covid-19 i l'estat d'alarma, les instàncies s'han de presentar preferentment de forma telemàtica a través de la pàgina web municipal a l'apartat de Tràmits. Si alguna persona no disposa dels mitjans per a fer-ho, caldrà que es posi en contacte amb l'OAC de l'Ajuntament per tal de sol·licitar cita prèvia i presentar de forma presencial la sol·licitud. 2. S'obre el termini de presentació de sol·licituds durant 15 dies naturals, a partir de l'endemà de la publicació al web municipal, tauler d'anuncis i seu electrònica. 3. Les sol·licituds s'han de fer amb el model normalitzat d'instància genèrica i han d'anar acompanyades de la següent documentació acreditativa: - Currículum Vitae. - Fotocòpia del DNI. - Acreditar que s'està en possessió del certificat d'escolaritat o qualsevol altre de nivell superior. - Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell A bàsic com a mínim. Es podrà acreditar amb la presentació de títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística vigents. En el cas de no acreditar documentalment l'esmentat nivell de català, les persones interessades en participar en les presents proves, també podran presentar les seves instàncies, si bé hauran de realitzar la prova específica de coneixements de llengua catalana de l'esmentat nivell. - Acreditar el nivell intermedi de coneixements de llengua castellana per aquells aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola. En el cas de no acreditar documentalment l'esmentat nivell de llengua castellana, les persones interessades en participar en les presents proves, també podran presentar les seves instàncies, si bé hauran de realitzar la prova específica de coneixements de llengua castellana de l'esmentat nivell. 10/05/2022 ALCALDE - Cal estar inscrit al Servei Local d'Ocupació de l'Ajuntament. - Resta de documentació acreditativa dels mèrits sense que es puguin valorar els mèrits que no estiguin degudament acreditats. 5. Llista d'aspirants LLASERA ALSINA, VICTOR 1. Després del termini de cinc dies naturals, comptats des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, la Presidència de la corporació aprovarà Signatura 1 de 1 Per descarregar una còpia d'aquest document consulti la ségüent pàgina web Codi Segur de Validació c479731667bf4818a69d83c4524f253f001 Url de validació https://seusvmontalt.blcloud.es/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original mitjançant resolució la llista d'admesos/es i exclosos/es d'aquesta convocatòria. La resolució esmentada es publicarà al tauler oficial d'anuncis i al web municipal. Els/les aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils per a esmenes o reclamacions. 2. Les al·legacions presentades es resoldran en el termini màxim de dos dies. Si després d'aquest termini no s'ha dictat cap resolució les al·legacions s'entendran desestimades. 6. Desenvolupament del procés de selecció El procediment selectiu amb caràcter urgent constarà de les següents fases que