Carrer Sant Antoni, 13 08394 Sant Vicenç de Montalt Tel. 93 791 05 11 - Fax: 93 791 29 61 http://www.svmontalt.cat DECRET Identificació de l'expedient: Departament/ Sol·licitant: SECRETARIA Expedient: 2023/3096 Contingut: APROVACIÓ CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS DE SELECCIÓ D'UN/A FUNCIONARI/ÀRIA INTERÍ/INA, AMB CARÀCTER D'URGÈNCIA, PER UN LLOC DE TREBALL D'AGENT DE LA POLICIA LOCAL. La Regidoria de Governació informa que cal convocar un procés de selecció 22/12/2023 Secretaria Accidental per a la cobertura temporal d'un lloc de treball d'Agent de la Policia local. A continuació es detallen els requisits i tramitació de la convocatòria: 1. Requisits dels aspirants Per prendre part en la convocatòria per a constituir una bossa d'agents de la Policia Local, els/les aspirants han de complir els requisits següents: a) Tenir ciutadania espanyola, d'acord amb la legislació vigent. b) Haver complert 18 anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. c) Complir les condicions exigides per exercir les funcions encomanades, CRISTINA MARIN Signatura 2 de 2 CARCASSONA d'acord amb el que determina la Llei 16/1991, de 10 de juliol i les disposicions que la despleguin. d) No haver tingut condemna per cap delicte. No tenir inhabilitació per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació sempre que l'aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial. e) No patir cap malaltia ni tenir cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions encomanades, d'acord amb el que determina 22/12/2023 ALCALDE la Llei 16/1991, de 10 de juliol, i les disposicions que la despleguin. f) Estar en possessió d'alguna de les següents titulacions: títol de graduat escolar, en educació secundària obligatòria (ESO), títol de graduat escolar (EGB), formació corresponent a cicles formatius de grau mitjà, títol corresponent a formació professional de primer grau o un altre equivalent o superior. En cas d'invocar un títol equivalent al exigit, haurà d'acreditar-se mitjançant certificació de l'òrgan competent que ho acrediti. JAVIER SANDOVAL Signatura 1 de 2 CARRILLO Per descarregar una còpia d'aquest document consulti la ségüent pàgina web Codi Segur de Validació ABSIS 58ba926952d24389be5011c0174c46f0001 Url de validació 2 https://seusvmontalt.blcloud.es/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/asp/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Resolució Núm. Resolució: 2023/1675 - Data Resolució: 22/12/2023 g) Estar en possessió del permís de conduir classe B, i disposar del carnet que permeti la conducció de motocicletes amb cilindrada de 300cc, A2. h) Tenir la capacitació i posseir el grau de coneixements de la llengua catalana, exigit, que ha de ser el nivell B2 Intermedi, d'acord amb el que s'estableix a l'article 16.2 a) del Decret 233/2002, de 25 de setembre. Si la persona candidata no acredita documentalment els coneixements de llengua catalana haurà de superar una prova específica de coneixements de llengua catalana de la qual resultarà apte/a o no apte/a. i) Experiència prèvia com Agent de cossos de la força de seguretat, d'un mínim d'un any. L'acreditació documental a l'efecte d'exempció també es pot fer fins abans de 22/12/2023 Secretaria Accidental l'hora assenyalada per a l'inici de la prova de coneixements de llengua catalana, aportant davant del tribunal l'original i còpia de la documentació esmentada. El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en aquest procés selectiu, s'ha de produir en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a l'inici de la contractació laboral. 2. Instàncies i presentació de documentació 2.1. Les instàncies sol·licitant prendre part en el procés selectiu, juntament amb CRISTINA MARIN Signatura 2 de 2 CARCASSONA la documentació que s'esmenta en l'apartat 2.5 de la present resolució, hauran de ser presentades al Registre General de l'Ajuntament, dins del termini improrrogable de 5 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació al web municipal. També podran presentar-se en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 2.2. Les bases i la convocatòria es publicaran íntegrament en el taulell d'edictes de l'Ajuntament i a la web municipal (www.svmontalt.cat). 22/12/2023 ALCALDE 2.3. Les persones aspirants hi hauran de fer constar que reuneixen totes les condicions exigides, referides sempre a la data d'acabament del termini per a la presentació de sol·licituds, i accepten les condicions específiques de la present convocatòria. 2.4. Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són JAVIER SANDOVAL Signatura 1 de 2 CARRILLO Per descarregar una còpia d'aquest document consulti la ségüent pàgina web Codi Segur de Validació 58ba926952d24389be5011c0174c46f0001 Url de validació https://seusvmontalt.blcloud.es/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/asp/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Resolució Núm. Resolució: 2023/1675 - Data Resolució: 22/12/2023 necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent. 2.5. Per concórrer en el procés serà necessària presentar la declaració responsable, d'acord amb el model que s'adjunta, on s'incorporen les declaracions següents: - Que es disposa del certificat acreditatiu de coneixements de llengua catalana segons el nivell del perfil lingüístic exigit. - Que es disposa del títol acadèmic exigit a les bases específiques de cada convocatòria - Que es disposar del permís de conduir. 22/12/2023 Secretaria Accidental - Declaracions jurades relatives als punts c), d), e) i f) de la base tercera, que estan incloses en el model de sol·licitud de participació. 2.6. Els/les aspirants que tinguin la condició de funcionaris/àries públics estan exempts/es de justificar documentalment les condicions i requisits ja demostrats i que no requereixin actualització. Han de presentar una certificació de l'Administració pública de la qual depenen que acrediti la seva condició. Els aspirants hauran de posar a disposició del servei de Recursos Humans prèviament al seu nomenament, tota la documentació que acrediti els requisits de la convocatòria. La impossibilitat de convalidar les còpies de la CRISTINA MARIN Signatura 2 de 2 CARCASSONA documentació presentada amb els originals, suposarà l'exclusió automàtica de l'aspirant de la borsa de treball. A l'efecte d'admissió de les persones aspirants, es tindran en compte les dades que aquestes facin constar a la sol·licitud i serà responsabilitat seva la veracitat de les mateixes. L'Alcaldia podrà requerir, als efectes escaients, l'acreditació dels aspectes necessaris quan cregui que hi ha inexactituds o falsedats en les quals hagin pogut incórrer els/les aspirants, els/les quals podran ser exclosos/es motivadament de la convocatòria en qualsevol moment si no 22/12/2023 ALCALDE compleixen els requisits. 3. Tribunal qualificador El tribunal de Valoració estarà format per 5 persones. President: Un funcionari de carrera o personal laboral fix amb un nivell formatiu igual o superior al de la convocatòria. JAVIER SANDOVAL Signatura 1 de 2 CARRILLO Per descarregar una còpia d'aquest document consulti la ségüent pàgina web Codi Segur de Validació 58ba926952d24389be5011c0174c46f0001 Url de validació https://seusvmontalt.blcloud.es/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/asp/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Resolució Núm. Resolució: 2023/1675 - Data Resolució: 22/12/2023 Vocals: Quatre funcionaris de carrera o personal laboral fix amb un nivell formatiu igual o superior al de la convocatòria. Secretari: Les funcions de secretari recauran en un dels vocals del tribunal que sigui funcionari de carrera amb un nivell formatiu igual o superior al de la convocatòria. S'ajustarà a les regles establertes a l'article 72 del Decret 214/1990 de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del Personal al Servei de les Entitats Locals. El tribunal no podrà constituir- se ni actuar sense l'assistència de més de la 22/12/2023 Secretaria Accidental meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, a més de la del president o presidenta i del secretari o secretaria o de les persones que els