Carrer Sant Antoni, 13 08394 Sant Vicenç de Montalt Tel. 93 791 05 11 - Fax: 93 791 29 61 http://www.svmontalt.cat A ANUNCI https://bop.diba.cat Identificació de l'expedient. Expedient núm. 2024/1536 Concepte: ANUNCI DEL PROCÉS DE SELECCIÓ DE 3 PLACES D'OPERARI POLIVALENT PER PROMOCIÓ INTERNA MITJANÇANT CONCURS- OPOSICIÓ. Pàg. 1-14 Per decret d'alcaldia núm. 853 de data 28/06/2024, s'aproven les bases i la convocatòria per cobrir tres places d'operari polivalent per promoció interna CVE 202410122186 mitjançant concurs-oposició, i s'obre el termini de presentació de sol·licituds, que serà de 20 dies hàbils a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria: BASES PER A LA SELECCIÓ DE TRES PLACES D'OPERARI POLIVALENT Data 4-7-2024 PER PROMOCIÓ INTERNA MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ PRIMERA. Objecte de la Convocatòria Butlletí Oficial de la Província de Barcelona És objecte de les presents bases cobrir tres places, en torn de promoció interna, amb el següent detall: C- FUNCIONS GENÈRIQUES DEL LLOC C.1 Objectiu fonamental del lloc o missió · Realitzar i executar els treballs senzills d'obra nova o manteniment de la brigada municipal per tal de conservar el bon estat d'instal·lacions i dependències municipals i de la via pública i mantenir l'ordre i la neteja tant en l'obra com en les eines que faci servir de conformitat amb les instruccions fixades pel seu superior jeràrquic. C. 2 Funcions bàsiques · Prestar suport bàsic polivalent en totes les activitats de la Brigada (en manteniment, jardineria, pintura, fontaneria, fusteria, etc.) en que sigui necessari. · Realitzar els treballs bàsics de jardineria que requereixen els espais verds del municipi, com ara planta nova, tenir cura de la gespa, regar, fumigar, abonar la terra. B · Desbrossar i netejar els marges de voreres, camions, cunetes, etc. · Tenir cura de l'adequat manteniment dels carrers: fonts, papereres i voltants dels contenidors. · Donar suport en el transport, càrrega, descàrrega i distribució de materials i equipaments propis de la Brigada. · Carregar, descarregar i transportar mobiliari i materials de les dependències municipals quan sigui necessari. A · Informar de les possibles deficiències destacades a la vía pública, mobiliari urbà, https://bop.diba.cat instal·lacions, zones verdes, etc. · Realitzar els treballs vinculats a la neteja, petites reparacions i manteniment bàsic tant a la via pública com a les dependències municipals i a les zones verdes i camins. · Col·laborar en les tasques que comporten l'ocupació de la via pública i el tancament de carrers així com revisar i informar de les incidències relacionades amb la via pública. · Realitzar el transport, càrrega, descàrrega i distribució de materials, eines i equipaments propis de la Brigada així com carregar, descarregar i transportar mobiliari i materials entre dependències municipals quan sigui necessari. Pàg. 2-14 · Utilitzar les eines manuals i mecàniques així com els vehicles assignats requerits pel desenvolupament dels treballs encomanats, tot tenint cura del seu manteniment i estat de neteja. · Col·laborar en el muntatge i desmuntatge de la infraestructura necessària (carpes, tarimes, trasllat de mobiliari, llums, etc.) pel desenvolupament de festes populars i altres CVE 202410122186 esdeveniments. · Prestar suport polivalent als altres àmbits de treball de la Brigada quan sigui necessari, així com realitzar els treballs assignats en cas d'emergències o catàstrofes naturals. · Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció posats a la seva disposició, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals. · Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d'índole tècnica i Data 4-7-2024 organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació. · I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona SEGONA. Condicions d'Admissió d'Aspirants Per participar en les proves de selecció, serà necessari: a) Ostentar la qualitat de personal laboral pertanyent al lloc de treball d'operari, amb una antiguitat de més de dos anys com a personal laboral fix en el seu lloc de treball, segons allò previst a l'article 24 del Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, com també d'acord amb l'article 33 de l'Acord de condicions dels empleats públics de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt. b) Estar en possessió de la titulació de ESO o equivalent o altra titulació de nivell superior. B c) No haver estat acomiadat mitjançant expedient disciplinari de cap Administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en la situació d'inhabilitació absoluta o especial per a l'acompliment d'ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, quan es tractés d'accedir al mateix grup professional al qual es pertanyia. A d) Tenir complerts els setze anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima https://bop.diba.cat de jubilació forçosa. e) Posseir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques. TERCERA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies Pàg. 3-14 En les instàncies segons model normalitzat (annex II) per a prendre part en les corresponents proves de selecció, els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides a les presents bases. CVE 202410122186 Es dirigiran al Sr. Alcalde-President de l'Ajuntament i es presentaran en el Registre Electrònic General d'aquest Ajuntament o en algun dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el termini de vint dies hàbils comptats a partir de l'endemà al de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. Data 4-7-2024 Les bases íntegres es publicaran en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en el Butlletí Oficial de la Província i a la seu electrònica d'aquest Ajuntament. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Les dades personals incloses en la sol·licitud de participació seran tractades únicament per a la gestió del procés selectiu, és a dir per a la pràctica de les proves de selecció i les comunicacions que hagin de realitzar-se. Quan sigui necessari publicar un acte administratiu que contingui dades personals es publicarà de la forma que determina la disposició addicional setena de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals. L'Ajuntament serà el responsable del tractament d'aquestes dades. QUARTA. Admissió d'Aspirants Un cop finalitzat el període de presentació d'instàncies, el/la President/a de la Corporació o l'autoritat en qui hagi delegat, ha de dictar resolució en el termini B màxim d'un mes aprovant la llista de les persones admeses i excloses, amb la indicació dels motius d'exclusió. En la mateixa resolució es determinarà el lloc, la data i l'hora de començament de les proves i l'ordre d'actuació dels aspirants, així com la designació dels membres del Tribunal. La publicació de l'esmentada resolució es farà al Tauler d'Anuncis i en la Seu Electrònica de l'Ajuntament. A A partir del dia següent a la publicació, hi ha deu dies per a realitzar les al·legacions https://bop.diba.cat i esmenes que es cregui convenient. Les al·legacions presentades es resoldran en un període màxim de trenta dies següents a la finalització del termini de presentació de les esmentades al·legacions. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució, les al·legacions s'entenen desestimades i, tant en aquest cas, com si no s'han Pàg. 4-14 presentat al·legacions, s'entendrà definitiva l'esmentada llista. La crida per a posteriors exercicis es farà mitjançant la publicació al tauler d'anuncis de la Corporació i a la web municipal. Els anuncis de la celebració de CVE 202410122186 les successives proves hauran de fer-se públics per l'òrgan de selecció en els locals on s'hagi celebrat la prova anterior i al tauler d'anuncis de la Corporació i a la web municipal de l'Ajuntament, amb dotze hores, almenys, d'antelació al començament d'aquest, si es tracta d'aquest exercici, o de vint-i-quatre hores, si es tracta d'un de nou. Igualment, en aquesta resolució, es farà constar la designació nominal del Tribunal. Data 4-7-2024 CINQUENA. Tribunals Qualificadors Es constituirà un tribunal per a la qualificació i avaluació del procés selectiu. Estarà conformat per un mínim de tres persones. Una persona de la pròpia Corporació amb titulació suficient, una altra designada per l'Escola Butlletí Oficial de la Província de Barcelona d'Administració Pública i una darrera per un/a funcionari/ària o laboral fix d'una altra administració local, que es designaran per decret de l'alcaldia amb les qualificacions necessàries per a l'avaluació dels aspirants. El/la secretària de la Mesa serà un/a funcionari/ària de carrera de la Corporació. La designació nominal dels membres, que inclourà la dels seus respectius suplents, es publicarà juntament amb la llista provisional de persones admeses i excloses. El Tribunal qualificador actuarà amb plena autonomia funcional, garantint la legalitat del procediment i l'objectivitat de la decisió selectiva. Resoldrà tots els dubtes que puguin sorgir en aplicació de les presents bases i prendrà els acords necessaris pel manteniment del bon ordre en el desenvolupament del procés. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat B dels seus membres, titulars o suplents, i serà necessària la presència del President i del Secretari. Les decisions seran adoptades per majoria de vots i en cas d'empat resoldrà el vot del President/a que serà de qualitat. El Tribunal podrà disposar la incorporació a la seva tasca en el procés selectiu d'assessors especialistes, en aquelles proves que considerin necessari i/o per a A aquells aspectes concrets del procés selectiu a causa de l'especialització tècnica https://bop.diba.cat del treball a realitzar. La seva funció se circumscriu a un mer assessorament, és a dir actuen amb veu, però sense vot, no participen en la presa de decisions del Tribunal. Els assessors hauran de guardar sigil i confidencialitat sobre les dades i assumptes sobre els quals tinguin coneixement a conseqüència de la seva col·laboració en el Tribunal. Pàg. 5-14 El Tribunal podrà designar personal col·laborador per al desenvolupament de les proves, que actuarà sota la seva direcció, quan la complexitat del procés selectiu ho aconselli. CVE 202410122186 L'abstenció i la recusació dels membres del Tribunal serà de conformitat amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. SISENA. Sistema de selecció i desenvolupament del procés selectiu Data 4-7-2024 Aquest procés de promoció interna es desenvoluparà mitjançant el sistema de concurs-oposició, amb subjecció als principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona PROCEDIMENT DE SELECCIÓ El procediment de selecció dels aspirants constarà de les següents fases: 1) Prova teòrica: En aquesta fase es realitzarà una prova teòrica consistent en la resposta d'un qüestionari tipus test de preguntes relacionades amb el temari adjunt (annex I). La durada de la prova s'estima en uns 30 minuts. Cal obtenir una puntuació mínima de 5 punts sobre 10 per a ser APTE. La prova és obligatòria i eliminatòria. 2) Prova pràctica: Es realitzarà una prova pràctica relacionada amb les funcions del lloc de treball a proveir. Cal obtenir una puntuació mínima de 5 punts sobre 10 per a ser APTE. La prova és obligatòria i eliminatòria. 3) Puntuació de mèrits: valoració dels mèrits acreditats, d'acord amb les bases generals aplicables als processos selectius de Sant Vicenç de Montalt.