Vista la necessitat de la Regidoria de Medi Ambient de cobrir la següent plaça, subjecte a un Pla d´Ocupació concedit per la Generalitat de Catalunya:
AGENT CÍVIC MEDIAMBIENTAL
Es publica la següent convocatòria,
- Objecte de les bases:
És objecte d´aquestes bases regular els sistemes d´accés per a cobrir la plaça esmentada.
- Requisits dels aspirants:
Per tal de concórrer a aquest procés selectiu, les persones interessades hauran de reunir els següents requisits:
- Edat major de 18 anys.
- Titulació mínima: “CERTIFICAT D´ESTUDIS PRIMARIS”.
- Es valorarà l´experiència laboral en el camp del medi ambient
- Carnet de conduir tipus B. Es valorarà carnet de conduir C i/o carnet de toro.
- Important: es recorda que per optar a aquesta plaça s´ha de ser demandant d´ocupació i, al mateix temps, s´ha d´estar donat/da d´alta a l´Oficina de Treball de la Generalitat.
- Presentació d´instàncies:
Per optar a les proves de selecció cal presentar instància adreçada a l´Il·lm. Sr. Alcalde-president a l´Oficina d´Atenció al Ciutadà de l´Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt (C/St. Antoni,13) de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, a partir del dia 21 de setembre fins al 8 d´octubre del 2007.
Les persones que desitgin formar part del procés selectiu, hauran de presentar per instància la següent documentació:
- Currículum Vitae
- Còpia compulsada dels mèrits que s´al•leguin i/o aportin.
- Fotocòpia del DNI
- Procés selectiu:
El procés selectiu contindrà les següents fases:
- Fase de valoració curricular.
- Fase d´entrevista personal.
- Característiques dels llocs de treball:
CLIQUEU AQUÍ per consultar-les.
- Informació pública i resolució:
La resolució del procés es farà pública mitjançant publicació al web de l´Ajuntament (www.svmontalt.cat).