X
Sant Jordi 2024
Botó que mostra/amaga menú superior
 
Botó que mostra/amaga menú lateral
Perfil de Contractant
Licitació de les obres d'urbanització del Vial Sot del Camp entre el Camí del Pedró i la Carretera BV-5034
Adjudicació definitiva: Grup Mas Constructors SLU
  • Estat i tipus de procediment

    Adjudicació definitiva: Grup Mas Constructors SLU

    Procediment obert i tramitació d´urgència.

  • Data/Lloc Publicació

    Dimarts, dia 20 de febrer de 2009: BOP número 44, pàgines 53-54; Tauler d'Anuncis i web municipal.
  • Terminis

    Presentació de propostes: fins al 5 de març de 2009 al Registre General de l'Ajuntament (C/ Sant Antoni, 13)

    Obertura propostes: 9 de març de 2009 a les 12h a la Sala de Sessions de l'Ajuntament

  • Documents Relacionats

    CATCert certifica que en data 20-02-2009 11:12:22 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    CATCert certifica que en data 20-02-2009 11:12:36 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Composició tribunal i data, hora i lloc obertura propostes

    CATCert certifica que en data 12-03-2009 10:48:24 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    CATCert certifica que en data 25-03-2009 12:27:03 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Adjudicació definitiva obres urbanització vial Sot del camp

  • Edicte/Anunci

    Per Decret de l´Alcaldia de data 12 de febrer de 2009 s´ha aprovat el Plec de Clàusules Administratives Particulars per a les obres d´Urbanització del Vial Sot del Camp entre el Camí del Pedró i la Carretera BV-5034 a Sant Vicenç de Montalt, mitjançant procediment obert i tramitació d´urgència.

    La qual cosa se sotmet informació pública pel termini de deu dies naturals mitjançant anunci al Butlletí Oficial de la Província i al Tauler d´Anuncis de la Corporació a efectes de possibles reclamacions. En el cas que, dins el termini d´exposició pública, no fos presentada cap reclamació, l´esmentat Plec de Clàusules Administratives particulars s´entendrà aprovat definitivament, sense necessitat d´un nou acord.

    Simultàniament, va declarar oberta la licitació pública a què es fa referència, obrint-se un termini de tretze dies naturals, comptadors des de l´endemà de la publicació del present anunci, per a la presentació de sol·licituds, i es procedirà en el dia que pertoqui, a la seva obertura.

    1. Entitat Adjudicadora: Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt

      • Organisme: Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt
      • Dependència que tramita l´expedient: Secretaria Municipal
      • Número d´expedient: 190/2008
    2. Objecte del contracte: PROJECTE D'URBANITZACIÓ DEL VIAL "SOT DEL CAMP" ENTRE CAMÍ DEL PEDRÓ I LA CARRETERA BV-5034 A SANT VICENÇ DE MONTALT.
      Termini d´execució: 6 mesos des de la signatura del contracte.

    3. Tramitació, procediment i forma d´adjudicació:

      Tramitació: urgent
      Procediment: obert

    4. Pressupost base de licitació:

      • El pressupost base de licitació té un import de: 580.066,07 euros EXCLÒS L´IVA.
      • L´import de l´IVA ascendeix a: 92.810,57 euros.
    5. Garanties:

      • Provisional. Els licitadors hauran de presentar una garantia provisional per un import del 3% del pressupost base de licitació, exclòs l´IVA, que ascendeix a un total de 17.401,98 euros.

      • Definitiva. El licitador que resulti adjudicatari provisional del contracte haurà de prestar una garantia del 5% de l´import de l´adjudicació del contracte, sense incloure l´IVA.
    6. L´obtenció de tota la documentació i informació:

      Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt. Secretaria Municipal.
      Carrer Sant Antoni, número 13 08394 Sant Vicenç de Montalt
      www.svmontalt.cat

    7. Requisits específics del contractista.

      Classificació del contractista:
      Grup A, Subgrup 2, Categoria d
      Grup G, Subgrup 4, Categoria d
      Grup E, Subgrup 1, Categoria d
      Grup I, Subgrup 9, Categoria d

    8. Presentació de les ofertes: tretze dies naturals des de la inserció de l´anunci al BOP.

      Documentació a presentar:

      Les proposicions es presentaran en tres sobres numerats correlativament:

      • SOBRE NÚMERO 1. Contindrà, de conformitat amb el que disposa l´article 130 de la Llei 30/2008, de 30 d´octubre, la documentació següent, que haurà de reunir els requisits d´autenticitat previstos en les lleis:

        • Documents acreditatius de la personalitat jurídica. Els empresaris individuals, còpia autèntica del DNI; els empresaris persones jurídiques, l´escriptura o els documents en els quals consti la constitució de l´entitat i els estatuts pels quals es regeix, degudament inscrits en el Registre Mercantil o en el que correspongui.

          La capacitat d´obrar dels empresaris no espanyols que siguin nacionals d´Estats membres de la Unió Europea s´acreditarà per la seva inscripció en el registre procedent d´acord amb la legislació de l´Estat on estan establerts, o mitjançant la presentació d´una declaració jurada o un certificat, en els termes que s´estableixin reglamentàriament, d´acord amb les disposicions comunitàries d´aplicació.

          La resta d´empresaris estrangers hauran d´acreditar la seva capacitat d´obrar amb informe de la Missió Diplomàtica Permanent d´Espanya a l´Estat corresponent o de l´Oficina Consular en l´àmbit territorial de la qual estigui el domicili de l´empresa.

        • Documents acreditatius de la representació. Quan la proposició no estigui signada pels licitadors, s´haurà d´incloure el poder atorgat a favor de la persona o de les persones que subscriguin la proposició juntament amb una còpia autèntica del document nacional d´identitat de l´apoderat o dels apoderats.

        • Document de compromís de constituir una unió temporal d´empreses (UTE). En els casos en què diversos empresaris concorrin agrupats en unió temporal, hauran d´aportar, a més a més, un document, que podrà ser privat, en el qual, per al cas que resultin adjudicataris, es comprometin a constituir-la. Aquest document haurà d´anar signat pel representant de cadascuna de les empreses i s´hi expressarà la persona que designen com a representant de la UTE davant l´Administració per a tots els efectes relatius al contracte, així com la participació que li correspon a cadascun d´ells en la UTE.

        • Documents acreditatius de la classificació. Quan sigui exigible la classificació del contractista, s´inclourà el certificat que acrediti que l´empresa licitadora està classificada en els termes exigits en aquest plec.

          Les empreses que estiguin pendents d´obtenir la classificació hauran d´aportar el document acreditatiu d´haver presentat la sol·licitud corresponent per a això, i hauran de justificar que han obtingut la classificació exigida en el termini previst per a l´esmena de defectes o omissions en la documentació.

          La falta o insuficiència de la classificació no es podrà suplir mitjançant la integració de la solvència amb mitjans externs.

          Les empreses comunitàries, no espanyoles, podran acreditar la classificació mitjançant els certificats de classificació o documents similars que acreditin la seva inscripció en llistes oficials d´empresaris autoritzats per contractar establertes pels Estats membres de la Unió Europea o mitjançant certificació emesa per organismes que responguin a les normes europees de certificació expedides de conformitat amb la legislació de l´Estat membre en què estigui establert l´empresari. Aquests documents hauran d´indicar les referències que han permès la inscripció de l´empresari a la llista o l´expedició de la certificació, així com la classificació obtinguda.

        • Document constitutiu de la garantia provisional o resguard acreditatiu de la seva constitució, quan s´hagi exigit.

        • Document acreditatiu de no incórrer en prohibicions de contractar, que ha d´incloure la manifestació que està al corrent del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, sense perjudici que la justificació acreditativa d´aquest requisit s´hagi de presentar, abans de l´adjudicació definitiva, per l´empresari a favor del qual es vagi a efectuar aquesta.

        • Documentació addicional exigida a totes les empreses estrangeres. Les empreses estrangeres, en els casos en què el contracte s´executi a Espanya, hauran de presentar una declaració de sotmetre´s a la jurisdicció dels jutjats i tribunals espanyols de qualsevol ordre, per a totes les incidències que de manera directa o indirecta poguessin sorgir del contracte, amb renúncia, si escau, al fur jurisdiccional estranger que pogués correspondre al licitador.

        • Domicili. Tots els licitadors hauran d´assenyalar un domicili per a la pràctica de notificacions. Aquesta circumstància podrà ser complementada indicant una adreça de correu electrònic i un número de telèfon i fax.

        • Empreses que tinguin a la seva plantilla persones amb discapacitat o en situació d´exclusió social. Els licitadors que pretenguin comptar per a l´adjudicació amb la preferència regulada en la disposició addicional sisena de la LCSP hauran de presentar els documents que acreditin que, en el moment de presentar la seva proposició, tenen a la seva plantilla un nombre superior al 2% de treballadors amb discapacitat o que l´empresa licitadora està dedicada específicament a la promoció i inserció laboral de persones en situació d´exclusió social, juntament amb el compromís formal de contractació a què es refereix la disposició addicional sisena de la Llei 30/2007, de 30 d´octubre, de contractes del sector públic.
      • SOBRE NÚMERO 2. Contindrà l´oferta econòmica en la qual s´expressarà el preu d´execució del contracte i hi ha de figurar com a partida independent l´import de l´IVA. L´oferta econòmica es presentarà de conformitat amb el model següent:

        “PROPOSICIÓ ECONÒMICA

        En/Na......................................... amb NIF núm. ................., en nom propi, (o en representació de l´empresa ..............,  CIF núm. .............., domiciliada a ........... carrer ........................, núm. ..........), assabentat/da de les condicions exigides per optar a la  contractació relativa a les obres d´Urbanització del Vial “Sot del Camp” entre el Camí del Pedró i la Carretera BV-5034 a Sant Vicenç de Montalt, es compromet a portar-la a terme amb subjecció al Projecte i al Plec de Clàusules Administratives Particulars i ho

        PROPOSA per la quantitat de ……….……………….. euros, IVA exclòs. (La quantitat haurà d'expressar-se en lletres i xifres).

        L´import de l´IVA , al .... % , és de ..........€

        (Lloc, data i signatura del licitador)”

        En aquest mateix sobre s´inclouran els documents relatius als criteris de valoració, diferents del preu, que s´hagin d´avaluar mitjançant l´aplicació d´una fórmula. En particular s´hi hauran d´incloure els següents:

        - Volum total d´ocupació

        - Millores tècniques:
          Millora en la gestió de residus
          Ampliació del termini de garantia
          Servei d´assistència tècnica de l´obra executada
          Millora dels materials d´execució de l´obra

        Així mateix s´inclourà declaració de les empreses sobre el nombre de persones a ocupar amb ocasió de l´execució del contracte que no podrà ser inferior a 15 persones.

      • SOBRE NÚMERO 3. S´hi inclouran aquells documents que siguin necessaris per a la valoració dels criteris que depenguin d´un judici de valor. En particular, s´hi hauran d´incloure els següents:
        (Es farà referència a tots els documents la presentació dels quals sigui necessària a fi de valorar els criteris d´adjudicació que no siguin susceptibles d´avaluació mitjançant l´aplicació d´una fórmula que s´hagin inclòs en la clàusula relativa a la fórmula de valoració)
      Lloc de presentació:

      Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt. Secretaria Municipal.
      Carrer Sant Antoni, número 13 08394 Sant Vicenç de Montalt

    9. Obertura de les ofertes: es procedirà d´acord amb la clàusula 21 del Plec de Clàusules Administratives Particulars que regeixen l´adjudicació.

    10. L´adjudicatari definitiu està obligat a satisfer les despeses de publicitat de la licitació fins a un import de: 600 €.

    Sant Vicenç de Montalt, 12 de febrer de 2009

    L´alcalde

    Miquel Àngel Martínez Camarasa

OAC DE L'AJUNTAMENT
Publicat el 20.02.2009

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

^