www.svmontalt.cat

Campanya Comerç 2011En poc més d’un mes l’ús del cistell s’ha estès entre els veïns de Sant Vicenç de Montalt per anar a comprar. La proposta per incentivar el comerç de proximitat i reduir, alhora, la generació de residus ha implicat no només els santvicentins sinó també als establiments locals -comerços, bars i restaurants i parades del mercat- que es van sumar a l’ exitosa campanya “Comprar al teu poble és de cabàs”, endegada per la Regidoria de Comerç amb el suport de la Diputació de Barcelona, per impulsar el comerç local i el mercat setmanal i promocionar la marca SVM COMERÇ.

La campanya es va posar en marxa entre el 14 de novembre i el 17 de desembre. En aquestes dates els establiments que han participat del projecte, en total 78, van obsequiar els seus clients amb 1 “xurripunt’” per compra. En total es van lliurar 12.700 “xurripunts”’ que, després, els clients van poder bescanviar per un cabàs de la compra personalitzat, del qual s’han lliurat 416 unitats.

La satisfacció de participar en aquesta campanya s’ha estès, i força, entre els usuaris de les botigues, els establiments de restauració i les parades del mercat del municipi, però també es valora molt positivament per part dels comerciants i marxants que hi han participat. Així ho ha explicat la regidora de Comerç, Gemma Duran, qui assegura que amb aquesta acció es buscava “un canvi de comportament a l’hora d’anar a comprar, promocionar els establiments locals, fomentar la cohesió entre els comerciants i, a més, evitar la producció de residus”.

Publicat el 27.12.2011