Al 2005, l´Oficina Mòbil d´Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona va realitzar 4 visites a Sant Vicenç de Montalt (una per trimestre) per atendre, de forma gratuïta i personalitzada, les consultes de la ciutadania i oferir informació i assessorament especialitzat sobre temes de consum: assegurances, serveis bancaris, habitatge, subministraments bàsics... En total, l´Oficina Mòbil, en la seva ubicació habitual de la Plaça del Mercat, va rebre 17 consultes i/o reclamacions de santvicentins/es, que han estat tramitades per la Secció de Consum de l´Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació, amb la finalitat bàsica de defensar el consumidor en els seus drets. Dels 17 expedients oberts, 16 ja s´han resolt i només 1 es troba en execució.
A continuació us detallem la tipologia de les consultes i/o reclamacions presentades durant l'any 2005:
- Comerç en establiment: 5
- Serveis bàsics de telefonia: 3
- Venda de mobles: 2
- Transports privats: 1
- Serveis professionals a la llar: 1
- Serveis bàsics de Gas: 1
- Comerç (altres): 1
- Reparació d'automòbils: 1
- Assegurances d'automòbils: 1
- Aliens al consum (altres): 1