www.svmontalt.cat

OMIC

El Servei d'Informació al Consumidor que ofereix l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt amb el suport de la Diputació de Barcelona va atendre un total d'11 consultes durant el 2015, 9 menys que l'any anterior.

Tot i que la majoria de demandes d'informació se centraven en qüestions de telefonia mòbil, fixa i Internet, durant l'any passat també es van atendre peticions relacionades amb les empreses de distribució de serveis bàsics i el servei de Correus.

Les consultes es van atendre des de l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona que s'instal·la regularment al municipi, alternant les seves visites entre el nucli antic i la façana litoral. En concret, durant l'any 2015 el Bus del Consumidor va visitar Sant Vicenç en 6 ocasions.

De les consultes ateses, un total de 6 -8 menys que l´any anterior- han acabat derivant en expedients que ja han estat resolts i 5 han consistit en demandes d'informació, a les quals se'ls hi va donar resposta in situ.

Pel que fa a reclamacions, els serveis de telefonia han estat objecte de 4 expedients, mentre que 1 ha estat motivat per queixes contra Correus i 1 en relació a subministraments elèctrics.


Publicat el 08.02.2016