Diumenge, torna el Rock & Rodes al parc de Can Boada de Sant Vicenç


La festa solidària tindrà lloc el 2 d'abril al parc de Can Boada i inclourà una concentració de motos custom i l’actuació en directe de The Indians.

Rock RodesL'associació motard per l'ajuda dels afectats per malalties minoritàries Rodes Solidàries organitza a Sant Vicenç de Montalt una nova trobada. Pel proper 2 d’abril, l'entitat ha programat, amb la col·laboració de l'Ajuntament, la segona edició de la matinal benèfica Rock&Rodes que se celebrarà al parc de Can Boada.

La jornada arrencarà a les 10 del matí, s’allargarà fins a les 3 de la tarda i al programa d’activitats hi podem trobar una concentració-exposició de motos d’estils Custom i Cafè Racer,  i música en directe.

La festa es completarà amb un mercat d'artesania, roba i complements relacionats amb la cultura motera i del rock & roll i altres activitats complementàries com una barbacoa solidària.

Rock RodesLa recaptació de la jornada es destinarà a Rodes Solidaries, per a diferents projectes d'ajuda a afectats per malalties minoritàries o rares.

Hi haurà també una carpa informativa de l'associació per assessorar famílies de Sant Vicenç o altres poblacions que assisteixin a l'esdeveniment i apropar la seva activitat a la ciutadania.


Trobareu més informació d'aquest esdeveniment en aquest ENLLAÇ 

Rock Rodes

Rock Rodes

Fitxer: ROCK_RODES.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 1.61 MB

Publicat el 27.03.2017
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt - Tel. 93 791 05 11

Pujar al principi de la pàgina