Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt

Cercar
Facebook
Twitter
RSS
Botó que mostra/amaga menú superior
 
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies - Actualitat
Obertes les inscripcions pels cursos i tallers gratuïts destinats a persones que volen trobar feina i per a empreses


Les formacions es realitzaran entre els mesos de setembre i desembre al Centre Cívic El Gorg.

Tallers de recerca de feina


La Regidoria de Promoció Econòmica i Ocupació de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt amb el suport de la Diputació de Barcelona ha programat vuit accions formatives que es duran a terme entre els mesos de setembre i desembre. Es realitzaran tallers i cursos amb l'objectiu de millorar l'ocupabilitat dels veïns i veïnes del municipi. Les sessions s'impartiran al Centre Cívic El Gorg.


Les activitats s'han programat a partir de dos grans blocs, atenent el perfil del participant a qui s'adreça l'oferta lectiva: empresa i emprenedoria, i persones que volen trobar feina. Recordeu que les places són limitades, s'assignen per l'ordre d'inscripció i haurà llista d'espera. Us podeu inscriure a les sessions a través dels formularis habilitats per a cada curs o taller.

Accions adreçades a persones que volen trobar feina


  • Taller  “Gestió de la trajectòria professional per competències” (27-30 de setembre i 2 d’octubre de 9:30 a 13:30h)

    Per acompanyar el procés de canvi professional, tot analitzant l’ocupabilitat de les persones participants, fent reflexionar i donant eines per a dissenyar un pla d’acció que permeti el canvi professional. Fer un procés d’autoconeixement que permeti identificar les fortaleses i punts de millora de cara a la construcció conscient del projecte personal/professional. 

    INSCRIU-TE 

  • Taller “Relaciona’t i troba feina” (4 i 9 d’octubre de 9:30 a 13:30h)

    Per donar a conèixer el networking presencial i online i treballar la marca personal orientat a la recerca de feina i les oportunitats d’ocupació.

    INSCRIU-TE 

  • Taller “Dones que ho podem tot: canvis i cerca de feina després dels 45 anys” (4-6 i 7 de novembre de 10 a 14h)

    Per motivar, sensibilitzar i donar eines per enfrontar el canvi que suposa cercar i iniciar una nova feina per a dones de més de 45 anys.

    INSCRIU-TE 

     
  • Taller “Com ser seleccionat a Infojobs i aconseguir un 70% d’efectivitat” ( 8 de novembre de 9:30 a 13:30h)

    Per aprendre a fer ús del principal portal d’ofertes de feina de manera eficient.

    INSCRIU-TE 


  • Curs “Alfabetització Digital: preparació ACTIC Nivell 1” (11 al 15 de novembre de 9 a 14h)

    Curs per preparar la prova per a l’obtenció del certificat ACTIC  de nivell 1. Adreçat a persones que tenen uns coneixements incials o bàsics  d’informàtica (Office, Internet, gestié de correu electrònic...)  

    INSCRIU-TE 


  • Curs “Com crear un perfil a Linkedin i que sigui atractiu” (2, 3 i 4 de desembre, de 17 a 20h)

    Conèixer el funcionament de l’eina i saber com actuar per trobar feina. Conèixer quin són els punts més importants del nostre perfil professional a Linkedin, la xarxa social més important orientada als contactes professionals.

    INSCRIU-TE 


Accions adreçades a les empreses del municipi

  • Taller “Captació de Talent a través d’eines 2.0” (24 d’octubre de 9:30 a 13:30h) 

    Perquè els professionals de RRHH desenvolupin les competències necessàries per a un bon us de les noves eines de reclutament 2.0 amb la finalitat de tenir èxit en la captació de talent i de millorar la seva eficiència en la gestió dels processos de selecció.

    INSCRIU-TE

  • Taller “Eines per a una selecció de personal eficient i amb resultats satisfactoris” (31 d’octubre de 9:30 a 13:30h)

    Per proporcionar eines i tècniques per a la selecció de personal que permeti als professionals de RRHH prendre decisions encertades a l’hora de seleccionar personal i dur a terme una gestió eficient dels processos selectius.

    INSCRIU-TE 


OAC DE L'AJUNTAMENT
Publicat el 22.09.2019
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
^