Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt

Cercar
Facebook
Twitter
RSS
Botó que mostra/amaga menú superior
 
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies - Actualitat
Tràmits en línia amb l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt
Cal certificat digital

Us presentem les gestions que ja podeu tramitar amb l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt a través de l'e-TRAM, l'administració digital, activat les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any. Anirem ampliant aquest servei.
Relació de tràmits disponibles (cal certificat digital)
 

Queixes i suggeriments

Cita amb un càrrec electe

Certificat digital

Per fer les gestions en línia a través de l'e-TRAM, cal que disposeu d'un certificat digital que acrediti que sou vosaltres qui presenteu la instància. Són vàlids els certificats digitals classificats per CATCERT: DNI electrònic, Camerfirma, FNMT, Firma Professional, els propis de CATCert, etc. En aquests moments l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt està en tràmits per poder expedir oficialment el certificat digital. Mentrestant, podeu adreçar-vos al Consell Comarcal del Maresme, on us expediran el vostre certificat digital

Tanmateix, us informem dels passos a seguir per poder realitzar qualsevol tràmit o gestió amb l'Ajuntament (presencialment o bé digitalment amb o sense certificat digital)

OAC DE L'AJUNTAMENT
Publicat el 07.12.2010
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
^