www.svmontalt.cat
Termini presentació sol·licituds: fins al 23 de maig de 2018

Vigilant zona blava


L'Ajuntament de  Sant Vicenç de Montalt ha obert una convocatòria de selecció de personal per cobrir un lloc de treball temporal de vigilant per a la nova zona d’estacionament annexa a la N-II, que entrarà en funcionament aquest estiu.

Segons les bases, la persona seleccionada haurà de reunir, entre d’altres, els següents requisits: ser major de 18 anys i tenir disponibilitat horària els caps de setmana.

Per optar al lloc de treball, s’ha de posseir una titulació mínima de Graduat en ESO, Graduat Escolar, FP I o equivalent.

La durada del contracte serà de 3 mesos, des del dia 1 de juny de 2018 al dia 31 d’agost de 2018, i l'horari de 8 a 19h.

Si compliu amb les bases, podeu presentar la sol·licitud al registre general de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt fins al proper  23 de maig.

Tot seguit trobareu les bases que regeixen el procés de selecció:


Bases vigilant zona blava N-II

Bases vigilant zona blava N-II

Fitxer: BASES_VIGILANT_ZONA_BLAVA_N_II.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 7
Mida: 298.07 kB

Publicat el 30.04.2018