C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
L'Àrea de Secretaria agrupa un conjunt d'activitats municipals que tenen com a característica principal l'assessorament, control de legalitat intern i organització político-administrativa de l'Ajuntament.
Des de Secretaria es presten els serveis especialitzats de caràcter transversal a tota l'organització: informàtica i telecomunicacions, servei de compres i contractació; i també la gestió dels recursos humans municipals, Registre General i Servei d´Estadística i Padró Municipal.
Tota l'activitat formal de l'Ajuntament que es concreta en les decisions i acords que adopta la Corporació, a través dels diversos òrgans de govern, tenen el seu seguiment des de l'Àrea de Secretaria.
Des d´aquesta Àrea es dóna suporta també a totes les formes de contractació i gestió dels serveis municipals així com als diversos ens instrumentals que l'Ajuntament ha anat creant per tal d'articular la seva acció al servei dels vilatans: consorcis, museu, mitjans de comunicació, etc...
De forma orientativa, les competències de l'Àrea de Secretaria són les següents:
Alcalde: Víctor Llasera
alcaldia@svmontalt.cat
Secretària accidental: Cristina Marín
secretaria@svmontalt.cat
Tècnic Aux. Informàtic: Miquel Rodríguez
informatica@svmontalt.cat
Responsable Padró Municipal d'Habitants: Ana Montes
padrohabitants@svmontalt.cat
C/ Sant Antoni, 13
08394 Sant Vicenç de Montalt
Tel.: 93 791 05 11
Fax: 93 791 29 61
Horari:
De dilluns a divendres: de 9:00h a 14:00h
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt