C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
L'Àrea de Secretaria agrupa un conjunt d'activitats municipals que tenen com a característica principal l'assessorament, control de legalitat intern i organització político-administrativa de l'Ajuntament.
Des de Secretaria es presten els serveis especialitzats de caràcter transversal a tota l'organització. Tota l'activitat formal de l'Ajuntament que es concreta en les decisions i acords que adopta la Corporació, a través dels diversos òrgans de govern, tenen el seu seguiment des de l'Àrea de Secretaria.
Des d'aquesta Àrea es dóna suporta també a totes les formes de contractació i gestió dels serveis municipals així com als diversos ens instrumentals que l'Ajuntament ha anat creant per tal d'articular la seva acció al servei dels vilatans: consorcis, museu, mitjans de comunicació, etc...
De forma orientativa, les competències de l'Àrea de Secretaria són les següents:
Responsable polític
Javier Sandoval
alcaldia
Secretària accidental
Cristina Marín
secretaria
C/ Sant Antoni, 13
08394 Sant Vicenç de Montalt
Tel.: 93 791 05 11
Horari:
De dilluns a divendres: de 9:00 a 14:00h
..........................................................
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt