www.svmontalt.cat

Campanya comerçL’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, ha dut a terme una campanya sobre requisits mínims exigibles als establiments pel que fa a la informació als consumidors, dirigida als comerços de la població.

L’objectiu de la campanya, que es va realitzar els dies 7 i 8 d’abril, és fer un seguiment del grau de compliment de la normativa vigent en matèria de defensa dels consumidors, amb especial atenció a la indicació de preus, etiquetatge, fulls de reclamació i la condició de poder lliurar al consumidor una factura o un rebut dels pagaments efectuats.

Durant la campanya també es va informar els responsables dels establiments sobre la normativa relativa als al·lèrgens i a la venda d’alcohol i tabac. En total, la tècnica acreditada de la Diputació va visitar 30 comerços i 7 parades del marcat setmanal.

Amb aquestes campanyes, la Regidoria de sanitat, Salut Pública i Consum pretén oferir un servei gratuït d’assessorament i d’informació als responsables dels establiments comercials de la vila i, a la vegada, millorar el servei que es presta al consumidor.

Publicat el 11.04.2017