Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt

Cercar
Facebook
Twitter
RSS
Botó que mostra/amaga menú superior
 
Portada > Serveis a les persones > Atenció al Ciutadà
Botó que mostra/amaga menú lateral
Atenció al Ciutadà
SANT VICENÇ: Un poble de les PERSONES i per a les PERSONES

Casa de la Vila

Una de les prioritats de l´Àrea d´Atenció al Ciutadà és impulsar el servei a les persones, ja que en el nostre poble hi viu gent de diferent sexe, raça i edat. Gent que pensa i parla de moltes maneres.

I tota aquesta gent, una per una, som persones que, en un moment o altre, hem de fer un tràmit, una consulta, una gestió, una sol·licitud, etc. En definitiva: demandes d´informació i d´atenció.

Per això, estem treballant per aconseguir que Sant Vicenç sigui un poble de les persones i per a les persones.


Per tal d´atendre les vostres demandes posem a la  vostra disposició els mitjans humans i tècnics de  l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l´Ajuntament, a on us podreu adreçar mitjançant tres canals:

  • PRESENCIAL: A l'OAC, on podreu resoldre a l´acte  la majoria de tràmits:
  • TELEFÒNICA:  Trucant al 93 791 05 11 abans  de realitzar un desplaçament a l'OAC de l'Ajuntament; si no us podem resoldre el tràmit directament de ben segur que us estalviarem temps i desplaçaments.
  • INTERNET: A través de la  Finestreta Digital  d'aquest portal que permet realitzar gran quantitat de tràmits i consultes en línia.
Dades de la regidoria
Atenció al Ciutadà

Regidor: Miquel Àngel Martínez i Camarasa
alcaldia@svmontalt.cat

Administrativa: Ana Montes
oficines@svmontalt.cat

Oficina d' Atenció al Ciutadà

C/ Sant Antoni, 13
08394 Sant Vicenç de Montalt

Tel.: 93 791 05 11
Fax: 93 791 29 61
Correu electrònic:
oficines@svmontalt.cat

Horari:
De dilluns a divendres: de 9:00h a 14:00h

OAC DE L'AJUNTAMENT
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
^