C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
El passat 3 de juny es va donar el tret de sortida a les Festes d'Estiu de la Gent Gran 2018, organitzades per l'Associació "Els Xurravins" i l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt, que s’allargaran fins al proper 8 de juliol.
Entre les activitats programades, un any més, trobem la missa en honor a la gent gran del municipi que se celebrarà a les 12 del migdia a l’Església de Sant Vicenç, seguida del ja tradicional i esperat dinar de germanor amb ball fi de festa, organitzat per l’Ajuntament, al qual hi estan convidats tots els santvicentins i santvicentines majors de 65 anys. Serà el dimecres 4 de juliol.
Les inscripcions pel dinar, que tindrà lloc al Restaurant Turó del Sol, s’han de fer els dies 18 i 19 de juny, de 9 a 14h, a l’OAC de l’Ajuntament o trucant al 93 791 05 11.
Les persones que vulguin assistir al dinar com a acompanyants i no ho facin en qualitat de convidats, per no tenir més de 65 anys o no estar empadronats al municipi, hauran de fer la inscripció presencialment a l’OAC i abonar 40 euros pel menú. Només es permès un/a acompanyant per persona.
Podeu consultar el programa de les Festes d’Estiu de la Gent Gran 2018 en aquest document:
![]() | Programa Festes Estiu Gent Gran 2018 Fitxer: FESTES_ESTIU_GENT_GRAN_2018.pdf Format: Acrobat-PDF |