C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
El Grup Fotogràfic Sant Vicenç de Montalt presenta el projecte ‘Immigrants’ aquest dissabte, 19 de novembre, a les 19 h, a la biblioteca. Aquest projecte pretén donar a conèixer el fenomen de la immigració, a través d’una mirada plural i còmplice.
Maria Villalta, regidora d’Ensenyament, obrirà l’acte per donarà pas al vídeo ‘La força de la imatge' , produït pel Grup Fotogràfic SVM i amb muntatge de Xavier Carles. A continuació, Agnus Morales, periodista i escriptor, especialitzat en moviments migratoris i drets humans, moderarà una taula rodona que tindrà el següents ponents: Roger Comas, membre cooperant d’Open Arms, Ashma Aouattah, tècnica d’Immigració del Consell Comarcal del Maresme, Silvia Llanto, activista i comunicadora i Omaira Beltran, periodista i tècnica d’Intervenció Intercultural.
L’acte clourà amb la presentació de l’exposició fotogràfica ‘La força de la imatge’, integrada per retrats captats per membres del Grup Fotogràfic SVM i que serà presentada per Miguel Sanz, president de l’entitat. La mostra es podrà visitar fins al 31 de desembre a la biblioteca.
El projecte ‘Immigrants’ està impulsat pel Grup Fotogràfic SVM i la Biblioteca Municipal La Muntala amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.