C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
La Regidoria de Benestar Social informa que avui, dilluns 2 de juny, s'ha obert el període de presentació de sol·licituds d'ajuts individuals de menjador del Consell Comarcal del Maresme per al curs 2025-2026. Totes aquelles famílies del municipi interessades en accedir a aquests ajuts que tinguin fills en edat escolar (d'I3 a 4t d'ESO; el centre ha de disposar de menjador) hauran de presentar les sol·licituds de manera telemàtica (cal disposar d'un identificador vàlid). El termini finalitza el 4 de juliol de 2025.
Per ampliar informació o resoldre dubtes podeu contactar amb els Serveis Socials Municipals al 93 791 17 49, de dilluns a divendres, de 9 a 14h.
A QUI S'ADRECEN ELS AJUTS?
TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
Del 2 de juny al 4 de juliol de 2025.
COM SOL·LICITAR L'AJUT?
La sol·licitud es farà directament al web de tràmits del Consell Comarcal del Maresme; per tant caldrà que les famílies comptin amb un identificador digital vàlid (idcatmobil, idecat, certificat digital, clave pin...).
Passos a seguir:
Revisar les dades: Comprovar que la informació que hi consta (la del curs anterior) és correcta.
Confirmar la sol·licitud: Si tot és correcte, introduir les dades que es demanen per al nou curs (noms i cognoms dels membres de la unitat familiar, infants pels quals se sol·licita l'ajut, escoles o cursos si han canviat).
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
Per poder sol·licitar la beca de menjador, les unitats familiars hauran de comptar amb els documents següents: