X
Music&Drinks
Entra en funcionament la platja per a gossos


Platja gossos

Avui ha quedat habilitada i senyalitzada la zona de bany amb gossos a la platja de Sant Vicenç de Montalt. L’espai, de 1.000 m2, s’ha instałat a la zona de La Caleta i ha quedat delimitat per una tanca d’acer galvanitzat.

 La platja de gossos disposa de 2 portes d’accés, papereres, cartells informatius sobre la normativa d’ús i una dutxa per als animals.

normes bàsiques d’ús

  • Tant a la sorra com a l’aigua, els gossos han d’estar controlats en tot moment.
  • És obligatori recollir els excrements i dipositar-los a les papereres de la zona.
  • Tots els gossos han d’estar censats i dur la plaça identificadora.
  • Pel bé dels animals, eviteu les hores de màxima insolació.

 Gossos de raça potencialment perillosa

Els gossos de raça potencialment perillosa, o catalogats com a tal, han d’anar lligats i amb morrió, dins i fora de l’aigua.

IMPORTANT: Cal recordar que aquesta zona es regeix per les mateixes normes que la resta de la platja i, per tant, és imprescindible seguir les recomanacions del servei de salvament i socorrisme i la senyalització de la platja amb la bandera corresponent.

Esperem que gaudiu de la temporada de bany en aquest espai on les vostres mascotes podran jugar i refrescar-se, sobretot en uns mesos marcats per les altes temperatures. Serà un espai d’uns 1.000 m² per al gaudi dels gossos amb els seus propietaris.

Publicat el 02.07.2025
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina