C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt - Tel. 93 791 05 11

Les Anxovetes protagonitzaran la cantada d’havaneres de diumenge 16 d’agost, en una jornada que també inclourà un espectacle infantil i la darrera tarda/nit del Santvi Market.

La Festa Major d’Estiu de Sant Vicenç de Montalt encararà diumenge 16 d’agost la seva recta final amb una jornada per a totes les edats que tindrà la platja de la Caleta com un dels seus principals escenaris.
La tarda començarà amb un espectacle infantil a les 18.30 h al Centre Cívic El Gorg i continuarà amb la darrera jornada del Santvi Market, amb propostes de comerç, gastronomia, restauració i food trucks.
El gran final arribarà a les 21.30 h, amb la tradicional cantada d’havaneres a càrrec de Les Anxovetes. El grup, format íntegrament per veus femenines, oferirà el seu repertori d’havaneres i cançons de taverna clàssic i tradicional, en una nit que comptarà també amb la col·laboració dels Amics de la Petanca, encarregats de preparar el tradicional rom cremat per als assistents.
I, per posar el punt final a la Festa Major, després de les havaneres arribarà un dels moments més esperats: el castell de focs, a càrrec de la Pirotècnia Igual S.A., que il·luminarà el cel de Sant Vicenç de Montalt per acomiadar deu dies de festa, música, tradició i activitats compartides.
Bus llançadora gratuït per viure la cloenda de la Festa Major a la platja
Per facilitar els desplaçaments i evitar que calgui agafar el vehicle privat, l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt posarà en funcionament un bus llançadora gratuït que connectarà el Centre Cívic El Gorg amb la platja, amb una parada intermèdia a l’avinguda Sot del Camp.
Anada i tornada
El bus sortirà del Centre Cívic El Gorg en els horaris següents:
Per facilitar la tornada un cop acabada la programació, hi haurà dues sortides des de la platja:
També des de la riera de Torrentbó
Els veïns i veïnes de la zona de la riera de Torrentbó disposaran també de dos trajectes específics:
Amb aquest dispositiu especial, l’Ajuntament vol facilitar l’accés als actes de cloenda de la Festa Major i, alhora, afavorir una mobilitat més segura i reduir la circulació de vehicles a l’entorn de la platja.