Del 8 de desembre al 3 de febrer de 2008, al Museu del Pessebre (C/ Sant Antoni, 9)
PESSEBRES I FIGURES: L´art tradicional i popular dels millors pessebres i figures de l´escola catalana.
LES CASETES DE SURO: Una col·lecció de casetes i castells de suro de primers del segle passat de l´artesà, Berenguer Huguet i Casas (1896 - 1967)
LA MEMÒRIA D´UN TEMPS: L´art i els costums catalans representats amb una col·lecció de peces d´aquells vells oficis i aquelles eines de treball d´una època romàntica, vista pels autors artesans, Cinto Rossell i Bentanachs, i Ramon Terradas i Casals.
HORARI: Vigílies de festa i dies festius. Matins de 12 a 2 del migdia i tardes de 6 a 8 del vespre. Organitza: Amics dels Pessebres de Sant Vicenç amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt.
Del 8 de desembre al 3 de febrer de 2008, a l'antic Casal d'Avis (Av. Verge de Montserrat, s/n)
IMATGES D´UNA VIDA: Una il·lustració, amb 20 diorames, que ens presenta part de la vida de Jesús, i els fets més importants que s'esdevingueren des del Naixement de l´Infant, a Betlem, fins a l'esperada resurrecció, el diumenge de Pasqua.
FIGURES DELS GERMANS CASTELLS
PESSEBRES DE LA INFÀNCIA DE JESÚS, de Jaume Nogué i Brunet, i Joan Montasell i Bachs.
HORARI: Vigílies de festa i dies festius. Matins de 12 a 2 del migdia i tardes de 6 a 8 del vespre. Organitza: Amics dels Pessebres de Sant Vicenç amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt.