X
Brigada Jove 2025

www.svmontalt.cat

Dissabte 5 de gener de 2008
Benvinguts Melcior, Gaspar i Baltasar!
Lloc: Sortida: Inici a l'escola Sot del Camp amb arribada al Pàrquing de l'Església
Hora: 5 h tarda
Organitza: Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt i Amics de la Cavalcada de Reis
Preu: Gratuït
Tipus d'acte: Infantils
Tots plegats, petits i grans, esperarem a Melcior, Gaspar i Baltasar amb els fanalets.

Ses Majestats, els Reis de l'Orient, arribaran a l'escola Sot del Camp a les 5 de la tarda, i fins que començi la Cavalcada a 3/4 de 6 els hi podreu donar en mà les vostre cartes.

La Cavalcada seguirà el següent recorregut: Escola Sot del Camp, Camí del Padró, Passeig dels Pins, Montseny, Maresme, Costa Daurada, Mediterrani, N-II, Carretera de Sant Vicenç, Av. Montaltnou, Romaní, Riera del Gorg, Av. Països Catalans, Major i Plaça del Poble, per acabar al Pàrquing de l'Església.

Recomanació: Com que es preveu una gran afluència de públic a la Cavalcada, us demanem que no us col·loqueu en el tram del carrer Major, que va des de l´estanc i fins a la Plaça del Poble, per tal de garantir la seguretat de tots.

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina