X
Programa de Nadal 2025
El Carnaval 2008 ja és aquí!!!
La celebració arribarà la tarda del divendres, dia 1,  de la mà de les escoles de la vila. Així, el CEIP Sant Jordi i l´Escola Bressol Els Garrofers participaran en una rua que recorrerà els carrers que envolten els dos centres educatius, i per la seva banda, el CEIP Sot del Camp festejarà el Carnaval al recinte escolar amb un seguit d´activitats lúdico-festives. Tot plegat, una invitació perquè els nens i nenes deixin volar la seva imaginació i puguin lluir de pirates, princeses, indis o bruixes.

Enguany, tot i que el Carnaval cau molt aviat al calendari, a Sant Vicenç ja està tot a punt per rebre a Sa Majestat Carnestoltes. La celebració arribarà el divendres, de la mà del Carnaval de les escoles, i el dissabte, les AMPES agafaran el relleu i sota el lema, "Tres AMPES i una RUA", ens convidaran a participar en la rua que sortirà a la 5 de la tarda del Pàrquing de l´Església, i que acabarà a l´envelat, on la regidoria de Cultura ha programat un ball de disfresses amb animació infantil. I pocs dies després, en concret el dia 6, Dimecres de Cendra, l´Associació Ball Pla encapçalarà la comitiva de l´Enterrament de la Sardina, que sortirà a les 7 de la tarda del Centre Cívic, per arribar cap a les 8 a l´envelat, on es farà una Sardinada Popular que baixarà el teló del carnaval 2008.

Ja ho diu la dita: “Per Carnaval tot si val!”. Així doncs, des de l'Ajuntament, us animem perquè, en aquests dies, aparqueu per una estona la vergonya,  remeneu als armaris i calaixos, prepareu les vostres disfresses i participeu activament del Carnaval. 

Publicat el 29.01.2008
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina