C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt - Tel. 93 791 05 11

Sant Vicenç de Montalt ofereix un estiu de cultura per a tothom, replet d´exposicions d´interès històric i cultural, impulsades en alguns casos pel propi Ajuntament, mitjançant les regidories de Cultura i Educació i la Biblioteca Municipal La Muntala, i en altres per entitats de la vila, com ara l´Associació de Gent Gran Els Xurravins. Sense oblidar les propostes sorgides de la iniciativa privada que, un estiu més, arriben de la mà d´Imma Mora, gestora cultural de la Galeria d´art de l´Hotel Rural de Can Mora de Dalt.
Un ventall de propostes obertes a tothom, que fomenten el coneixement i l´oci de tots els santvicentins i santvicentines i d´aquells que visiten la nostra vila. L´oferta és àmplia i abraça temàtiques tan variades com la fotografia, la pintura, passant per les manualitats, el dibuix, la literatura o l'escultura. Pel que fa als espais, aquest estiu podrem gaudir d´exposicions al Centre Cívic El Gorg, el Casal de la Gent Gran, la Biblioteca Pública La Muntala i la Galeria d´art de l´Hotel Rural de Can Mora de Dalt.
CASAL DE LA GENT GRAN ELS XURRAVINS
Exposició: Treballs de Patchwork, a càrrec de les alumnes del Taller de patchwork de l´Associació de Gent Gran Els Xurravins
Dates: de l´1 de juliol fins al 31 d´agost de 2009
Horaris:
CENTRE CÍVIC EL GORG
Exposició: Literatura de ciència ficció: l'aprenentatge del futur
Des dels autors clàssics de gènere com Orwell, Asimov o Clarke, fins al ciberpunk, l'exposició, commisariada per Miquel Barceló, fa un repàs a les característiques més rellevants de la ciència ficció i en especial als temes recurrents en molts llibres: el viatge a l'espai, els extraterrestres, els robots, els viatges a través del temps, etc.
Dates: del 7 al 26 de juliol de 2009
Horaris:
GALERIA D´ART DE L´HOTEL RURAL DE CAN MORA DE DALT