X
Music&Drinks
Ja tens la targeta T-12?

targeta T-12Què és la targeta T-12?

La targeta T-12 és un títol de transport per als nens i nenes de 4 a 12 anys que els permetrà fer gratuïtament un nombre il·limitat de viatges a la xarxa de transport públic del sistema tarifari integrat (Metro, FGC, Renfe Rodalies, Tramvia i Autobusos urbans i interurbans), dins la mateixa zona tarifària en la què resideixi el nen o la nena.

La targeta T-12 és un títol personalitzat amb el nom i el DNI/NIE/passaport, que s´ha de validar a cada viatge, i només la pot fer servir el nen o la nena que en sigui el titular. És renovable cada any fins l´edat de 12 anys (i vàlida fins el 31 de desembre de l´any en què es compleixen els 12 anys).

On es pot fer servir?

El nen o la nena podrà fer servir la targeta T-12 en els serveis de transport públic de la zona on resideixi. Així, si el municipi de residència del beneficiari de la targeta és Sant Vicenç de Montalt, amb la T-12 es podrà desplaçar amb transport públic a tota la zona 3E: Argentona, Cabrera de Mar, Caldes d'Estrac, Dosrius, Mataró, Òrrius, Sant Andreu de Llavaneres i Sant Vicenç de Montalt.

Com la podeu obtenir?

Heu d´emplenar el full de sol·licitud, que podeu trobar juntament amb les instruccions per a tramitar-la a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament, disposar del DNI/NIE/passaport del nen o la nena i fer un pagament de 35€ en concepte de cost d'emissió i gestió de la targeta. Això ho podeu fer:

  • Per Internet: a la web www.t-12.cat trobareu la sol·licitud de la targeta i les instruccions per tramitar-la. Podeu fer el pagament i la tramitació de la T-12 a través del web.
  • A Servicaixa: podeu fer el pagament a través dels caixers Servicaixa i enviar la sol·licitud emplenada, la fotocòpia del DNI/NIE/passaport del nen o la nena i el comprovant original de pagament a l'AMTU (Apartat de correus núm. 140, 08400 Granollers).
  • En un centre d´atenció al client de la xarxa de transport públic: podeu lliurar la sol·licitud juntament amb la fotocòpia del DNI/NIE/passaport del nen o la nena i fer allà el pagament.
  • En un estanc del vostre municipi: podeu lliurar la sol·licitud juntament amb la fotocòpia del DNI/NIE/passaport del nen o la nena i fer allà el pagament.
En el cas de les sol·licituds tramitades via internet o enviades per correu a l'AMTU, la targeta T-12 provisional la rebreu, uns dies després de la data de sol·licitud, al domicili del nen o la nena beneficiari de la targeta.

Si sou redients a Sant Vicenç, en ambdós casos, posteriorment, rebreu una trucada de l'Ajuntament per tal que passeu a recollir la targeta personalitzada definitiva per l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.

Què fer si no funciona, es perd o s´espatlla?

En el cas que la targeta funcioni malament i sigui rebutjada per una màquina validadora, els agents d´estacions o els conductors d´autobús en facilitaran un bescanvi provisional, per un període de 30 dies. En aquest termini el titular rebrà al seu domicili, sense cap cost, un duplicat de la targeta original.

Si la targeta es perd o si es fa necessari modificar la zona tarifària per canvi de domicili del nen o la nena, caldrà que feu novament la sol·licitud i seguiu el procediment establert al reglament d´utilització de la T-12.

On podeu trobar més informació?

Podeu trobar tota la informació sobre la T-12 al web www.t-12.cat(2)

Si voleu tenir més informació o conèixer l´estat de tramitació de la vostra sol·licitud podeu trucar al telèfon 902.444.012 (cost de la trucada 0,093€ per establiment de trucada i 0,072€/min + IVA).

El reglament d´utilització de la targeta T-12 el trobareu imprès al revers del full de sol·licitud.

Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina