Vista la necessitat de la Regidoria de Benestar Social de cobrir la següent plaça, en règim de 25 hores setmanals amb distribució horària negociable,
TREBALLADOR/A FAMILIAR
Es publica la següent convocatòria,
Objecte de les bases:
És objecte d´aquestes bases regular els sistemes d´accés per a cobrir l´esmentada plaça.
Requisits dels aspirants:
Per tal de concórrer a aquest procés selectiu, les persones interessades hauran de reunir els següents requisits:
Edat major de 18 anys.
Titulació: Títol de “TREBALLADORA FAMILIAR (Auxiliar d´ajuda domiciliària)" i/o "ATENCIÓ SOCIOSANITÀRIA A PERSONES EN EL DOMICILI”.
Es valorarà l´experiència laboral en el camp de l´atenció a persones amb dependència, tant dins del sector públic com el sector privat.
Es valorarà la capacitat d´empatia i d´escolta activa.
Presentació d´instàncies:
Per optar a les proves de selecció cal presentar instància adreçada a l´Il·lm. Sr. Alcalde-president a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l´Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt (C/Sant Antoni,13) de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, a partir del dia 1 d´agost i fins al 28 de setembre del 2007.
Les persones que desitgin formar part del procés selectiu, hauran de presentar per instància la següent documentació:
Currículum Vitae
Còpia compulsada dels mèrits que s´al·leguin i/o aportin.
Fotocòpia del DNI
Procés selectiu:
El procés selectiu contindrà les següents fases: