X
A la venda dels abonaments 2024 de la piscina
Botó que mostra/amaga menú superior
 
Botó que mostra/amaga menú lateral
Els Tràmits
Alta d'una Entitat al Registre Municipal (RMAE)
  • Qui la pot demanar?
    Seran considerades entitats ciutadanes inscriptibles al Registre totes aquelles l'objecte de les quals sigui el foment o la millora dels interessos generals o sectorials, veïns del municipi, i en particular, les associacions de veïns d'un barri o d'un districte, de pares d'alumnes, entitats culturals, esportives, recreatives, d'esplai i juvenils, sindicals, empresarials, professionals, polítiques o qualsevol d'altres de similars.

    Documentació que cal presentar

    • Formulari d'inscripció 
    • Acta fundacional (còpia)
    • Estatuts de l'entitat (còpia)
    • Número d'Identificació fiscal - NIF de l'entitat (còpia)
    • Certificació del nombre de socis signada pel president de l'entitat
    • Resolució del Registre General d'Associacions de la Conselleria de Justícia de la Generalitat de Catalunya. (còpia)
    • Número d'inscripció al Registre General d'Associaacions de la Conselleria de Justícia de la Generalitat de Catalunya. (còpia)
    • Les entitats esportives federades: Número d'Inscripció del Registre d'Entitats Esportives de la Secretaria General de l'Esport.


    On es pot tramitar?

    Presencialment a l'OAC

    Telemàticament amb certificat digital


    Tràmit que seguirà

    • Presentació de la sol·licitud correctament omplerta juntament amb la documentació anteriorment assenyalada al Registre General de l´Ajuntament (OAC)
    • Lliurament de la documentació al Departament de Participació Ciutadana
    • Si la documentació presentada és correcta, inscripció de l´entitat al RMAE i notificació a l´entitat del número de registre corresponent.
    • Si la documentació presentada no és correcta es requerirà a l´entitat per tal que l´esmeni en el termini legalment establert.
OAC DE L'AJUNTAMENT

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

^