Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt

Cercar
Facebook
Twitter
RSS
Botó que mostra/amaga menú superior
 
Botó que mostra/amaga menú lateral
Els Tràmits
Alta d'una Entitat al Registre Municipal (RMAE)
  • IMPORTANT: A causa de la crisi sanitària les tramitacions s’han de realitzar de manera telemàtica (amb certificat digital),emplenant una instància genèrica i adjuntant-hi la documentació requerida segons el tràmit.

    L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania només presta atenció presencial en casos excepcionals i cal demanar cita prèvia trucant al 93 791 05 11



    Qui la pot demanar?
    Seran considerades entitats ciutadanes inscriptibles al Registre totes aquelles l'objecte de les quals sigui el foment o la millora dels interessos generals o sectorials, veïns del municipi, i en particular, les associacions de veïns d'un barri o d'un districte, de pares d'alumnes, entitats culturals, esportives, recreatives, d'esplai i juvenils, sindicals, empresarials, professionals, polítiques o qualsevol d'altres de similars.

    Documentació que cal presentar

    • Formulari d'inscripció 
    • Acta fundacional (còpia)
    • Estatuts de l'entitat (còpia)
    • Número d'Identificació fiscal - NIF de l'entitat (còpia)
    • Certificació del nombre de socis signada pel president de l´entitat
    • Resolució del Registre General d´Associaciacions de la Conselleria de Justícia de la Generalitat de Catalunya. (còpia)
    • Número d´inscripció al Registre General d´Associaciacions de la Conselleria de Justícia de la Generalitat de Catalunya. (còpia)
    • Les entitats esportives federades: Número d´Inscripció del Registre d´Entitats Esportives de la Secretaria General de l´Esport.


    On es pot tramitar?

    L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania només presta atenció presencial en casos excepcionals i cal demanar cita prèvia trucant al 93 791 05 11


    Tràmit que seguirà

    • Presentació de la sol·licitud correctament omplerta juntament amb la documentació anteriorment assenyalada al Registre General de l´Ajuntament (OAC)
    • Lliurament de la documentació al Departament de Participació Ciutadana
    • Si la documentació presentada és correcta, inscripció de l´entitat al RMAE i notificació a l´entitat del número de registre corresponent.
    • Si la documentació presentada no és correcta es requerirà a l´entitat per tal que l´esmeni en el termini legalment establert.
OAC DE L'AJUNTAMENT
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
^