C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Aquest diumenge , 9 de febrer, se celebrarà la prova que té el centre de control i competició, la sortida i l'arribada als Pins de l'Andreu.
Aquest diumenge 9 de febrer, Sant Vicenç Montalt torna a acollir una cursa d’orientació oberta a tothom. La prova, organitzada per GOXtreme, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt mitjançant la Regidoria d'Esports, comptarà amb cinc circuits que es poden realitzar de manera individual, en parelles o en grup.
El Centre de competició, ubicat a la Plana de l’Andreu, romandrà obert a partir de les 9 del matí. La prova s'ha organitzat de manera que els participants no tinguin una hora assignada de sortida, sinò que podran iniciar el seu recorregut pel bosc a qualsevol hora entre les 10 i les 11.30 h, sempre amb un espai de temps mínim regulat entre corredors.
El preu de la inscripció varia segons el circuit i si el participant està federat o no.
podeu trobar tota la informació referent a la cursa i el formulari d'inscripció en aquest ENLLAÇ