www.svmontalt.cat


Totes les activitats estan impulsades i coordinades per la Regidoria de Sanitat, Salut Pública i Consum.

Educació per a la salut

Aquest 2020, l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt, amb el suport de la Diputació de Barcelona, oferirà als centres educatius del municipi 18 tallers d’educació per a la salut. 


Les propostes aprofundiran en l’alimentació, la postura corporal, la sexualitat i l’ús de les noves tecnologies. Així mateix, el consistori impulsarà una nova sessió d’«Autoprotecció, suport bàsic i DEA» oberta a tota la ciutadania.


El cost total de les 19 activitats és de 2.333,18 euros, que finança íntegrament la Diputació de Barcelona.

De les activitats que es portaran a terme als centres educatius, se'n faran 6 a l’Escola Sant Jordi, 4 a l’Escola Sot del Camp i 8 a l’Institut Esteve Albert, amb el següent detall:

  • Pren fruita cada dia: 2 tallers
  • L'esmorzar és la clau: 2 tallers
  • Els aliments, la nostra energia: 2 tallers
  • Bona postura, bona salut: 2 tallers
  • Menja bé, et sentiràs bé: 1 taller  
  • Autoprotecció bàsic: 1 taller
  • Sexualitat i riscos derivats : 4 tallers
  • Pantalles i xarxes socials : 4 tallers
Publicat el 06.03.2020

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina