C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
L'horari d'atenció ciutadana de la Policia Local és de dilluns a divendres, de 9 a 14h.
A partir del proper dilluns 30 de novembre, les dependències de la Policia Local de Sant Vicenç de Montalt tornaran a prestar el servei d’atenció presencial després de tancar per positius per coronavirus entre el personal administratiu.
Us recordem que el sistema de cita prèvia és requisit indispensable per realitzar tràmits presencials a les oficines de la Policia Local, ubicades a l’Av. dels Països Catalans, 1.
La cita prèvia es pot demanar: per internet o per telèfon:
Per sol·licitar la cita prèvia telemàtica s’ha d’anar a la web, on el propi usuari pot seleccionar el dia i hora en què vol ser atès i indicar quin tràmit o gestió vol realitzar, i també podrà modificar o anul·lar la cita assignada en cas necessari. Per reservar cita prèvia via telefònica, cal trucar per telèfon i el personal municipal complimentarà via telemàtica la cita i informarà al ciutadà la documentació, si cal, que ha de portar.
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt