C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Actualment hi ha molta febre per les motos vintage i el santvicentí Jordi Casas Nualart no només és un gran aficionat a aquest tipus de vehicles sinó que també hi competeix amb molt bons resultats.
Casas va participar l’any passat en diverses proves i campionats vintage de motocròs, reservats a motos clàssiques (de més de 25 anys) en la categoria de 80 cc, proclamant-se Campió de la Copa d’Espanya. En Jordi ha arrodonit el seu palmarès guanyant el Trofeig Vintage del Moto Club Segre i els Vintage Enduro Les Comes i El Canadell, on a més es va classificar segon de l’scratch absolut.
D’altra banda, el pilot també dedica part del seu temps a ensenyar el seu esport a dos petits santvicentins, en David González i en Biel Casas.
L’Ajuntament felicita al pilot santvicentí i li desitja molta sort en les seves properes cites amb la competició.