Sant Vicenç viurà una nova jornada del 'Let's Clean Up Europe!', per la conservació de l'entorn


La jornada de sensibilització i consciència en matèria dels residus i contaminació tindrà lloc dissabte 7 de maig. Per participar-hi no cal inscripció prèvia.

Sant Vicenç de Montalt torna a implicar-se en la iniciativa ‘Let’s Clean Up Europe!’, una gran campanya a nivell europeu que consisteix en la realització d’accions de neteja en espais naturals ubicats o propers als nuclis urbans. Aquesta jornada té com a objectiu fomentar el respecte a l’entorn i el civisme i s’emmarca dins de la Setmana Europea per a la Prevenció de Residus. Es tracta d’una activitat oberta a tots els públics ideal per aquells que vulguin realitzar activitats familiars.

Concretament, Sant Vicenç de Montalt celebrarà una jornada de neteja de platja el proper dissabte 7 de maig. El punt de trobada serà al passeig Marquès de Casa Riera amb el carrer Maregassa a les 10.30 h. També s’ha programat una xerrada informativa que anirà a càrrec de l'empresa Anèl·lides.

Us recomanem que porteu calçat còmode i resistent, i també guants de seguretat. L’organització aportarà saques, bosses de residus i guants no reutilitzables.

La participació del municipi en aquesta iniciativa europea ha estat impulsada des de les regidories de Medi Ambient, Ensenyament i Infància i Joventut.


Jornada neteja platja

Jornada neteja platja

Fitxer: NETEJA_PLATJA.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 1.46 MB

Publicat el 28.04.2022
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina