C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Horari de visites: de dimarts a dissabte de 16.30 h a 20.30 h
Exposició organitzada en el marc del Dia Mundial dels Oceans sobre la tortuga careta on podreu trobar informació sobre aquesta espècie, el seu cicle de vida, les amenaces, la nidació i el reconeixement de rastres, entre d’altres.
En els últims anys s’ha incrementat sensiblement el nombre de nidacions de la tortuga babaua o careta (Caretta caretta) a les platges del litoral mediterrani català.
La població no està acostumada a observar la nidació de les tortugues marines a les nostres costes, i conseqüentment, desconeix com actuar davant d’un esdeveniment d’aquest tipus.
Amb aquesta exposició es pretén proporcionar als ciutadans informació sobre aquesta espècie, de com actuar davant d’un esdeveniment de nidació i de com poden implicar-se en la conservació d’aquesta l’espècie