C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
La tramitació del DNIe es fa a la planta baixa de l'Ajuntament en dues sessions: el dia 17 de novembre per fer la renovació/primera expedició i lliurament de la documentació i el dia 22 de novembre per a la recollida del nou document. (S'ha d'assistir presencialment els dos dies)
La unitat mòbil de renovació del Document Nacional d'identitat (DNI) es desplaçarà a Sant Vicenç de Montalt, concretament a l'edifici de l'Ajuntament (C/ Sant Antoni, 13) els pròxims 17 i 22 de novembre, de 9 a 13 h. Les persones interessades hauran de concertar cita prèvia trucant al telèfon 93 791 04 09, de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores.
La Policia Nacional atendrà un màxim de 60 persones que hagin sol·licitat el servei.
La tramitació del DNI es fa en dues sessions:
El tràmit té un cost de 12 € (import exacte) i és gratuït en els següents casos:
Informació sobre obtenció del DNI en equip mòbil
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt