C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
La inauguració s'ha fet coincidir amb el Dia Internacional del Consumidor que se celebra el 15 de març.
Coincidint amb el 15 de març, Dia Internacional del Consumidor, avui es presenta l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Les 3 Viles. A Sant Vicenç, el punt d'atenció al consumidor s'obre a la segona planta de l’edifici de l’Ajuntament (c/ Sant Antoni, 13). El Servei Públic de Consum de Les 3 Viles, que es posarà en marxa el 27 de març, està finançat per la Diputació de Barcelona i s'integra a la seva Xarxa Local de Consum.
horaris i dies d'atenció ciutadana DE L'OMICEl servei de suport al consumidor de Les 3 Viles s'oferirà presencialment als tres municipis en el següent horari:
La gestió s'ha encomanat a la Federació Unió Cívica de Consumidors i Mestresses de Casa de Catalunya, UNAE, que té com a objectiu informar les persones consumidores i protegir els seus drets. Els tècnics encarregats del servei seran Ariadna Gorgojo, a Llavaneres; Maria José Llorente i Saül Moya, a Sant Vicenç de Montalt, i Mònica Martínez, a Caldes d'Estrac.
Dia Internacional del Consumidor La commemoració del Dia Mundial dels Drets de les Persones Consumidores d’enguany se centra en fer possible que totes les persones puguin conèixer els seus drets com a persones consumidores amb l’objectiu d’evitar la discriminació en les relacions de consum.
Més informació, en aquest ENLLAÇ.