www.svmontalt.cat

L’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt ha desenvolupat el projecte Tractament integral sèries 'Expedients de secretaria' / 'Expedients generals' del fons municipal (Fase 1), mitjançant la contractació de l’empresa Vidimus SL.

El projecte ha comptat amb un pressupost total de 14.278,00 €, i s’ha realitzat amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, que ha subvencionat el 70% de l’actuació (9.994,60 €), i s’ha executat d’acord amb les bases reguladores de l’ajut i la normativa aplicable.

El projecte ha constat de les següents actuacions:

-       Verificació de l'estat de conservació de la documentació.

-       Classificació i separació dels expedients d'acord amb el Quadre de Classificació de la Generalitat de Catalunya per fons municipals.

-       Si s'escau, instal·lació dels expedients en camises convenientment identificades.

-       Identificació i separació, si s'escau, de documentació susceptible d'eliminació mitjançant aplicació de TAAD aprovades per la Generalitat de Catalunya per documentació municipal.

-       Si s'escau, reorganització i reordenació de la documentació.

-       Instal·lació dels expedients en capses normaltizades d'arxiu.

-       Numeració de les capses seguint la numeració correlativa del dipòsit d'arxiu.




logo Cultura Generalitat