C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Us recordem que podeu fer tots els tràmits amb l'Ajuntament de manera telemàtica amb signatura digital, a través del portal de tràmits municipal, disponible les 24h del dia, els 365 dies de l’any i des de qualsevol lloc.
A partir del 20 de setembre, l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) torna a obrir les tardes dels dimecres, de 16:00 a 19:00 h.
L'horari de matins és de dilluns a divendres, de 9:00 h a 14:00 h
l'oac atén sense cita prèvia
Recordem que la ciutadania pot adreçar-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) sense cita prèvia per sol·licitar qualsevol tràmit o bé demanar informació.
Tampoc requereix cita prèvia l'atenció a persones que necessitin ajuda per a realitzar tràmits digitals, com per exemple les persones grans. En canvi, sí que es recomana demanar-ne per a dur a terme tràmits llargs com els empadronaments, amb la finalitat d’agilitzar la feina, reduir el temps d'espera i oferir un millor servei a tothom.
Si voleu ser atesos amb cita prèvia, podeu fer la vostra reserva d'hora per Internet o trucant al 93 791 05 11 (laborables de 9 a 14 hores i dimecres de 16 a 19 h).
Recordar també que la ciutadania pot realitzar els tràmits amb l’Ajuntament a través del web municipal (amb certificat digital) per a estalviar-se desplaçaments.
C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt