X
Diada de cultura tradicional
En època estival, els residents podran aparcar de franc al passeig marítim de 9 a 10 h i de 20 a 22 h

Zones blaves

Entre l’1 de maig i el 31 d’octubre, els veïns i veïnes de Sant Vicenç de Montalt que disposin del distintiu de resident autoritzat podran aparcar gratuïtament a la zona blava del Ps. Marquès de Casa Riera de 9 a 10 h i de 20 a 22 h.

Recordar que la zona blava del passeig és de pagament per a tothom de 9 a 22 h durant l’època estival. Tanmateix, les persones residents disposen d’una zona d’aparcament gratuïta i exclusiva al carrer de la Pau.

Amb aquesta mesura el govern municipal vol facilitar que els santvicentins i santvicentines puguin accedir fàcil i còmodament a la zona litoral per passejar, practicar esport o banyar-se.

Publicat el 13.06.2024
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina