C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
La tramitació del DNIe es fa a la planta baixa de l'Ajuntament en dues sessions: el dia 31 d'octubre per fer la renovació/primera expedició i lliurament de la documentació i el dia 5 de novembre per a la recollida del nou document. (S'ha d'assistir presencialment els dos dies)
La unitat mòbil de renovació del Document Nacional d'identitat (DNI) es desplaçarà a Sant Vicenç de Montalt, concretament a l'edifici de l'Ajuntament (C/ Sant Antoni, 13) els pròxims 31 d'octubre i 5 de novembre, de 9.30h a 13.00h. Les persones interessades hauran de concertar cita prèvia a partir del 7 d'octubre, trucant al telèfon 93 791 04 09, de dilluns a divendres, de les 9 a les 14 hores, o enviant un e-mail a rmgonzalez
La Policia Nacional atendrà un màxim de 70 persones que hagin sol·licitat el servei.
La tramitació del DNI es fa en dues sessions:
El tràmit té un cost de 12 € (import exacte) i és gratuït en els següents casos:
Informació sobre obtenció del DNI en equip mòbil