C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt segueix treballant per dinamitzar i desenvolupar accions culturals que posin en valor el ric patrimoni cultural i tradicional del municipi amb una programació de qualitat, àmplia i variada al llarg de tot l’any.
En aquest sentit, s’ha dut a terme una nova sessió de treball de l’alcalde i el personal tècnic de la Regidoria de Cultura, Festes i Tradicions amb el grup 'Amics de la Cultura', que està integrat per una desena de persones vinculades al món de la cultura i les arts.
Aquesta trobada ha servit per analitzar i valorar les activitats que es van programar l’any passat i per identificar fortaleses, debilitats i oportunitats que ajudaran en el disseny de la programació cultural d’aquest 2025.
Les trobades amb el grup 'Amics de la Cultura' són un espai per compartir idees, opinions, reflexions i propostes, encaminades a consolidar i ampliar les iniciatives culturals existents. Les sessions, que no tenen una periodicitat establerta, s’aniran obrint a la participació d’entitats i de persones vinculades als àmbits de la cultura i les arts, depenent del tema o projecte, al voltant del qual giri la trobada.
Com explica l’alcalde, Javier Sandoval, 'aquestes trobades són una oportunitat per escoltar les veus del teixit social i associatiu a l’hora de planificar les polítiques municipals en matèria de cultura'. Sandoval també ha remarcat que ‘amb la participació de les entitats, els agents culturals i la ciutadania, farem de Sant Vicenç un municipi amb una cultura viva’.