C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
Des del 12 de juny fins al 16 de setembre l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt aplicarà l'horari d'estiu al Servei d'Atenció Ciutadana, que passarà a oferir-se només al matí, des de les 9 fins a les 14 hores.
Us recordem que l'Ajuntament disposa de dues oficines d'Atenció Ciutadana (OAC) que es troben ubicades a:
Tot i que l'atenció a la ciutadania es presta sense cita prèvia, es recomana demanar cita prèvia a través d'internet o trucant al 93 791 05 11 per a tràmits com les altes al Padró d'Habitants, Finestreta Única o presentació de sol·licituds de participació en convocatòries de selecció de personal. El sistema de cita prèvia permet una atenció més àgil i eficaç i evita cues i esperes innecessàries. Així mateix, es poden realitzar consultes, tràmits i gestions durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any, a través del web municipal.