Com acompanyar el pas a l'adolescència?

Des de la Regidoria d'Educació amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona organitzem un taller adreçat a famílies amb adolescents.

L’objectiu del taller és proporcionar a les famílies diversos coneixements sobre els canvis físics, emocionals i socials de l’adolescència, així com estratègies d’actuació i recursos per afrontar aquesta etapa de la vida. El taller donarà eines per aprendre a ajudar els adolescents per afrontar l’angoixa que produeixen aquests canvis i detectar senyals d’alarma, a més de plantejar com s’han d’abordar temes com la sexualitat, el consum d’alcohol i drogues, l’ús de les pantalles, etc.

El taller se celebrarà el dimecres 10 de desembre a les 18.30 hores al Centre Cívic El Gorg. Per participar cal fer inscripció prèvia enviant un correu electrònic a ensenyament@svmontalt.cat , indicant nom, cognoms i telèfon de contacte.


Cartell xerrada ensenyament

Publicat el 03.12.2025
Versió per imprimir

C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt

Pujar al principi de la pàgina