C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt
La Diputació de Barcelona ha comunicat a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt les dates de tancament temporal amb motiu de les vacances de Nadal de l’Oficina de Recaptació i Gestió Tributària, on la ciutadania realitza els tràmits i consultes relacionades amb els tributs i altres ingressos municipals que l’Ajuntament té delegats en aquest organisme,
L'oficina, ubicada a la planta baixa de l'Ajuntament (C/ Sant Antoni, 13), romandrà tancada entre el 24 de desembre de 2025 i el 5 de gener de 2026.
La Diputació de Barcelona informa que durant aquestes dates l'atenció al contribuent es continuarà prestant mitjançant els següents canals:
OBTENCIÓ D'AUTO LIQUIDACIONS DE LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES I DE CENS D'ANIMALS DE COMPANYIA
Us recordem que l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt disposa d'una plataforma per fer el pagament per via telemàtica d’aquelles autoliquidacions que es generin mitjançant aquest mecanisme. Així, aquells usuaris que obtinguin alguna de les autoliquidacions disponibles, dins del context de l’apartat de 'Tràmits’ del web municipal, en podran fer efectiu el pagament de la taxa i/o impost corresponent per Internet en el mateix moment.
Les autoliquidacions que actualment es poden generar des d’Internet corresponen a les necessàries per iniciar les sol·licituds de llicències urbanístiques I de tinença d’animals de companyia. Per poder generar les autoliquidacions tan sols es necessita disposar de certificat digital -idCAT, idCAT Mòbil, DNIe, Cl@ve PIN, etc-, que es pot obtenir fàcilment.