C/ Sant Antoni, 13 - 08394 Sant Vicenç de Montalt - Tel. 93 791 05 11
Sant Vicenç de Montalt organitza un taller gratuït de ceràmica per a persones adultes empadronades al municipi, amb tres propostes creatives entre octubre i desembre.

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, que se celebra el 10 d’octubre, l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt vol contribuir a promoure el benestar emocional i la importància de tenir cura de la salut mental.
En aquest marc, s’ha programat el taller «Modelar el fang, connectar amb el benestar», una activitat adreçada a persones adultes empadronades al municipi que proposa explorar la creativitat i l’expressió artística a través del treball amb fang.
El taller es farà al Centre Cívic El Gorg, els dijous de 17 a 19 h, a partir del 22 d’octubre. La programació s’estructura en tres exercicis independents, cadascun de tres sessions, de manera que les persones participants podran escollir si volen fer-ne un, dos o tots tres. La inscripció a cada exercici implica assistir a les seves tres sessions.
Les propostes són la construcció d’una caseta tipus pessebre, l’elaboració d’una escultura contemporània amb planxes i la creació d’una figura amb llenguatge cubista.